צים מודיעה הבוקר על השקת מתודולוגיית עבודה חדשה, במרכזה שדרוג חווית הלקוח של צים על ידי חזונם של הלקוחות עצמם. זהו מהלך נוסף בשורת מהלכים ושינויים שעוברת צים בשנים האחרונות, שמעמידים אותה בקדמת הטכנולוגיה בפרט וחווית השירות בכלל בעולם השילוח הימי הגלובלי.
בזמן שצים מתקדמת בפיתוח והטמעת כלים דיגיטליים חדשים, הגישה שלה שמאופיינת במגע האישי ומכוונת ללקוח, עולה שלב. מתוך הכרה בחשיבות העצומה של משתמשי הקצה ביצירת החוויה הטובה ביותר ללקוח, החליטה צים לשלב גישה זו כחלק מהחזון החדש שלה שהושק בתקופה האחרונהInnovative Shipping dedicated to You –, שילוח חדשני מוכוון לקוח.
במסגרת המתודולוגיה החדשה, החלו בצים להקים פאנל לקוחות גלובלי שנקרא ״המשפיענים״ (influencers). לקוחות החברים בפאנל יסייעו בקבלת ההחלטות בנוגע לפיתוח חווית השירות שצים מעניקה ללקוחותיה, בדגש על שירותים דיגיטליים. לא מדובר בקמפיין זמני, אלא במדיניות חדשה שהוטמעה לאחרונה כבר בהשקת אתר הלקוח myZIM מוקדם יותר השנה.
בימים האחרונים החלו בצים לפנות ללקוחות ולאנשים נוספים שיש להם קשר לעולם השילוח הימי כדי להזמין אותם להיות חלק מנבחרת ״המשפיענים״. אלו שיבחרו לעשות זאת יזכו לקבל מיילים קצרים, אחת לתקופה, בהם יתבקשו לענות על שתי שאלות בכל פעם. למשל ״אילו 3 שירותים מבין ה-6 הכי חשובים שיהיו באפליקציית המובייל החדשה של צים״ או ״איזה פונקציות חשוב לך לפתח באיזור האישי״. כמו כן יש כוונה לערוך מפגשי קבוצת מיקוד גלובאליים, כל זאת מתוך כוונה ברורה שהפיתוחים הבאים של צים ייעשו בהתאם להעדפות של לקוחותיה.
אלי גליקמן, מנכ״ל צים: ״השקת קונספט שירות הלקוחות החדש שלנו היא חלק משמעותי מהאסטרטגיה של צים שמתמקדת בו זמנית בצרכי הלקוח ובחדשנות דיגיטלית. המיקוד בשני המרכיבים הללו הוא חוד החנית של ענף השילוח הימי וישחק תפקיד מכריע בעיצוב עתיד הענף. המאמצים האינסופיים שאנו משקיעים בהכרת צרכי הלקוחות שלנו מראים את החשיבות הרבה שאנו רואים בכך, כמו גם את ההערכה הרבה שיש לנו לתרומה שלהם להצלחת המאמץ שלנו״.
אסף טיראן, סמנכ״ל שירות לקוחות גלובלי בצים: ״בראש ובראשונה המשמעות של המהלך החדש היא השמעת קולו של הלקוח. כחברה ממוקדת לקוח שמנו לעצמנו למטרה שלקוחותינו יהיו מעורבים באופן אקטיבי בעיצוב מסלול חווית השירות העתידית של צים. המטרה הסופית שלנו היא להפוך למובילים בתעשייה ואנחנו מאמינים שהדרך לעשות זאת היא להיות קשובים לצרכים ולרצונות של הלקוחות שלנו״.