פ.א.ל משיקה שירות חדש לישראל: קו ישיר מנמל VADO LIGURE

נמל VADO LIGURE ממוקם במיקום אסטרטגי במרחק של כ-45 דקות בלבד מנמל גנואה, מה שמאפשר גישה מהירה ונוחה לאחד מהנמלים המרכזיים באירופה. זמן ההפלגה יעמוד על 5 ימים בלבד


10:18 ,07.08.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת ROMOCEAN הספרדית, חברת NVOCC המיוצגת על ידי פ.א.ל איסט מד ליין בישראל משיקה שירות חדש ובלעדי. השירות מציע קו ספנות ישיר מנמל VADO LIGURE שבאיטליה לישראל, עם פקידה שבועית וזמן הפלגה של חמישה ימים בלבד.

 

נמל VADO LIGURE ממוקם במיקום אסטרטגי במרחק של כ-45 דקות בלבד מנמל גנואה, מה שמאפשר גישה מהירה ונוחה לאחד מהנמלים המרכזיים באירופה. השירות החדש נועד לספק מענה מהיר ויעיל לצרכי לקוחות, בזמני הפלגה קצרים של 5 ימים בלבד.

 

השירות המוצע על ידי פ.א.ל איסט מד ליין בישראל כולל גם התאמה אישית לצרכים הספציפיים של כל לקוח, ולדברי אורי בריש, מנכ״ל החברה, לרשותם צוות מקצועי ומיומן שמתחייב לספק שירות איכותי ויעיל.

 

נציין שבנוסף לשירות החדש מנמל VADO LIGURE מציעה ROMOCEAN קווי ספנות נוספים ישירים מ/אל נמלי ברצלונה וולנסיה שבספרד, וכן שירותים מ/אל נמלים בפורטוגל ומרוקו, כולל אפשרות למשלוחי EXW.

 

אורי בריש ציין שהשקת הקו החדש מהווה חלק מהאסטרטגיה של פ.א.ל איסט מד ליין להרחיב את פעילותה של ROMOCEAN בישראל ולספק פתרונות לוגיסטיים מתקדמים ללקוחותיה.

 

נציין כי ROMOCEAN, פועלת משנת 1869 כחלק מקבוצת ROMEU, והיא אחת מחברות הלוגיסטיקה הגדולות והוותיקות בספרד.