ניאוליין: חוזה להובלת 50% ממטעני חברת האופנה לונג-צ׳אמפ

השירות, שיחל לפעול במחצית הראשונה של 2024, יפעל בין צרפת וארה״ב בקו מונטואר דה ברטאן – בולטימור. אניות החברה החדשנית מונעות על ידי רוח במפרשים בשטח של 4,200 מ״ר ומגיעות למהירות מסחרית של 11 קשר


12:25 ,13.07.2021 מאת: מירב רונן

חברת האופנה הצרפתית Longchamp הפקידה 50% משינוע המטענים השנתי שלה בידי קולגה צרפתית – חברת הספנות החדשנית Neoline, וזאת כדי להפחית את הפליטות בשינוע המטענים הטרנס-אטלנטיים שלה.

 

כפי שנחשף, אניות החברה החדשנית מפליגות במהירות מסחרית של 11 קשר, הינן באורך של 136 מטר והן מונעות על ידי הרוח באמצעות מפרשים בשטח של 4200 מ״ר אשר מאפשרים הפחתה של עד 90% מפליטת הספנות. נציין כי מהירות ההפלגה של אניות מכולה מסחריות עומד בממוצע על 24 קשר כאשר הפלגה ״איטית״ מתבצעת במהירות של 18-20 קשר. 

 

חברת ניאוליין מסרה כי מתחילת השירות - המתוכנן למחצית הראשונה של 2024 - המשלוחים ישונעו בין צרפת וארה״ב בקו מונטואר דה ברטאן – בולטימור. על פי החברה, העסקה כוללת את האפשרות להגדיל את נפח ההובלה לאחר שלב הבדיקה הראשון.

 

ז׳אן קסגריין, מנכ״ל לונג-שאמפ, ציין: ״אנו מרוצים במיוחד מהשותפות הזו עם ניאולין, שמאפשרת לנו להפחית את פליטת הפחמן שלנו. עבור הקולקציות שלנו אנו משתמשים יותר ויותר בבדים ארוגים מפסולת פלסטיק ממוחזרת. על ידי מתן חיים שניים לפסולת זו, למשל בקבוקי פלסטיק או רשתות דיג, אנו תורמים למניעת זיהום האוקיאנוסים ולהפחתת צריכת המשאבים שאינם מתחדשים.

 

״ניצול אמצעי תחבורה נקי יותר, כמו זה שמציעה Neoline, מאפשר לנו להמשיך רחוק יותר בגישה זו ולצמצם את טביעת הרגל הפחמנית שלנו אף יותר״.

 

נזכיר כי חברת Neoline גם חתמה על חוזה שינוע ללא פליטות פחמן עם יצרנית צמיגי מישלן.