מארסק מצמצמת פעילות בקו אסיה-אירופה; משיקה קו אסיה-מזרח תיכון

החברה תוריד את נפח הפעילות ב-2,000 TEU לאונייה. לה הבר תתווסף לפקידה של הקו במקום נמל ולנסיה


00:00 ,30.01.2012 מאת: מערכת פורט2פורט

מארסק תצמצם ב-20% את תכולת המטען בקו השירות אסיה-אירופה AE2 בחודש מרץ. הדבר יוריד את נפח הפעילות הממוצע לאונייה בקו מ-10,790 TEU ל-8,612 TEU. במקביל תשיק החברה בפברואר קו שירות חדש.

החברה תצמצם את חמש האוניות המפליגות בקו, בעלות קיבולת של 13 אלף TEU לאחת, לאוניות בעלות קיבולת של 8,500-8,100 TEU לאונייה. בנוסף תורד הפקידה של הלופ המערבי בנמל ולנסיה, כשבמקומו תהיה פקידה בנמל לה הבר.

במהלך נוסף, דיווח ה-Containerisation International, מארסק תפתח לופ חדש בין אסיה-המזרח התיכון (AE20) בחודש הבא. פתיחת הקו הוא תגובתה לשיתופי הפעולה Grand Alliance וה-New World Alliance, כמו גם פעילות משותפת של CMA CGM עם MSC ושיתוף הפעולה החלקי של אוורגרין עם ברית ה-CKYH.

קו הפקידה החדש של הלופ המתוכנן AE2 יהיה: Le Havre- Rotterdam-Bremerhaven-Hamburg-Antwerp-Felixstowe- Singapore-Busan-Hakata-Dalian-Xingang-Qingdao-Ningbo-Shanghai-Shenzhen-Yantian-Tanjung Pelepas-Le Havre. בוסאן וקינגדו יוזזו מהרוטציה ללופ AW20 בחודש אפריל.

הלופ החדש יאפשר לחברה להציע זמן טרנזיט מהיר יותר בכמה מסדרונות ימיים חשובים, במקביל להמשך שירות רחב בשני האזורים מבחינת נמלים בהם תבוצע עגינה.

קו הפקידה של הלופ החדש AE20, שיתחיל בפברואר, יהיה: Ningbo- Shanghai- Shenzhen-Yantian- Guangzhou-Nansha-Port Tanjung Pelepas (PTP)- Valencia- Malaga- Algeciras-Tanger-Med- Singapore-Ningbo. בקו הזה תמשיך החברה להשתמש בקונטיינרים של 13 אלף TEU.