מארסק ישראל חגגה 20 שנות פעילות

מאות הנוכחים נהנו מכיבוד בשפע, ארוחת ערב חגיגית והופעה של ליאור סושרד. סדף איהאם, מנהלת אזור מזרח הים התיכון במארסק: אנחנו רוצים להיות שותפים לוגיסטיים שלכם ולעשות זאת בצורה הטובה ביותר


13:01 ,19.11.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

מאות לקוחות ובכירי תעשיית הספנות הגיעו אתמול לאירוע שערכה חברת מארסק ישראל בראשות דיוויד גולין, מנכ״ל מארסק ישראל, לרגל 20 שנות פעילות בישראל. האירוע, שהתקיים בראשון לציון, כלל כיבוד בשפע, ארוחת ערב חגיגית והופעה של ליאור סושרד, אמן החושים הבינלאומי.

 

בין הנוכחים נציין את אורנה הוזמן בכור, יו״ר חברת נמל אשדוד, אשל ארמוני, יו״ר חברת נמל חיפה, ד״ר יורם זבה, נשיא לשכת הספנות הישראלית, כמו גם מנהלת אזור המזה״ת במארסק, גב׳ Sedef Ayham ובכירים נוספים לרבות סיגל מנהיים-קצוביץ׳ מנכ״לית DSV, אלי מלניק מנכ״ל קרגו אמרפורד, ערן תמיר מנכ״ל ICL, גבי כנפו מנכ״ל קבוצת 207, פיני סבח מנכ״ל קבוצת מילניום, אלינוער פרידן מנכ״לית חברת אורדן קרגו וכמובן בהשתתפות לקוחות רבים.

  

דיוויד גולין, מנכ״ל מארסק ישראל, סיפר לנוכחים כי הפעילות של חברת מארסק התחילה עם פקידה של אניית החברה Maersk Messina ב-15 ביולי 1998 שטענה 15 מכולות לסיפונה. תוך שבוע המספר הכפיל את עצמו ועד מהרה התברר כי השוק הישראלי מגיב לכניסת החברה הדנית בהתלהבות.

 

״תוך עשרים שנה החברה, שהחלה את השנה הראשונה עם פעילות של קצת מעל ל-1,000 TEU בשנה משנעת כיום למעלה מ-250 אלף TEU בכל שנה בשוק הישראלי. כל זאת לא היה קורה בלעדיכם -  הלקוחות, וללא התמיכה שלכם״. גולין הוסיף כי ״החברה משרתת כיום את ישראל עם חמישה קווים בפקידה ישירה ומעניקה למעשה שירותי יבוא ויצוא לכל יעד ברחבי העולם״.

 

גיא וולף, מנכ״ל Sealnad Israel - חברת הבת של מארסק ליין, ציין כי ״20 שנה זה ציון דרך משמעותי בייחוד עבורי. השבוע אנחנו גם מציינים שבע שנות פעילות לחברת Sealnad, מי שנקראה עד לאחרונה Seago – וגם זה ציון דרך מרגש. החברה צומחת, גדלה, מתפתחת ומכה שורשים ועוד תשמעו מאיתנו הרבה. אני רוצה להודות לעובדים שלנו וללקוחות – נשבור את הראש כיצד לתת לכם שירות מהיר ויעיל והכל עם הרבה אהבה״.

 

סדף איהאם, מנהלת אזור מזרח הים התיכון במארסק, שהגיעה לישראל במיוחד, ציינה כי היא שמחה להיות נוכחת באירוע ולציין 20 שנות פעילות באזור זה, והודתה לכל מי שהגיע. גב׳ איהאם סיפרה על השינוי שמתרחש במארסק בימים אלה במסגרתו החברה ממזגת את הפעילות הימית שלה עם פעילות חברת דמקו תחת מטריית מארסק. ״מהחל מינואר 2019 מותג מארסק ימכור לא רק שירותי הובלה ימית אלא גם שירותי ערך מוסף ביבשה כגון שירותי תובלה משולבת, שירותי CHV, SEM ושרשרת אספקה כמו גם שירותי ביטוח ומימון עבור מטעני הלקוחות. אנחנו רוצים להיות שותפים לוגיסטיים שלכם ולעשות זאת בצורה הטובה ביותר״, ציינה גב׳ איהאם.

 

באירוע נכחה גם שגרירת דנמרק לישראל, הגב׳ שרלוט ספנסר, שציינה כי היא גאה מאוד בחברה הגלובלית שקמה בדנמרק והמכולות והאניות שלה מגיעות לכל נמלי העולם. ״גם אנחנו בדנמרק לומדים מכם בישראל על חדשנות ושמחים להיפגש עם חברות שמראות לנו כיצד ניתן להשתפר ולשפר״, אמרה גב׳ ספנסר.

 

הארוע נחתם בהופעה מרשימה של אומן החושים ליאור סושרד. 

הארוע הופק על ידי רעות שמעוני מחברת SR הפקות.