לראשונה: מארסק תציע שירותי עמילות מכס דיגיטליים

החברה השיקה פלטפורמת עמילות מכס מקוונת לניהול משלוחים בשבע מדינות באירופה והודיעה כי בכוונתה להרחיב את השירות לשאר מדינות העולם עד סוף 2019. סמנכ״ל הכספים של מארסק: ״הפלטפורמה חוסכת ללקוחות שלנו זמן, כסף וכאבי ראש ומצמצמת את מספר המתווכים לאחד בלבד״


11:46 ,29.04.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת מארסק הודיעה היום כי היא החלה להציע ללקוחותיה שירותי עמילות מכס דיגיטליים למשלוחים בים. מארסק הדגישה בהודעתה כי הינה חברת הספנות הראשונה שמציעה שירות זה.

 

החברה ציינה בהודעתה כי ״כל נמל בכל מדינה מכניס מטענים לארצו באמצעות כללים שונים, תקנות וחוקים המסבכים את חיי הסחר. במטרה לספק פתרונות פשוטים וקלים לשימוש, יזמה חברת Maersk את השקתה של פלטפורמת עמילות מכס מקוונת לניהול משלוחים בשבע מדינות אירופיות, בהן גרמניה, צרפת, דנמרק, הולנד, פולין, בריטניה וספרד״.

 

החברה ציינה עוד כי מטרתה להרחיב את השירות הזה לשאר מדינות העולם עד סוף 2019.

 

וינסנט קלרק, סמנכ״ל הכספים של קבוצת מארסק, ציין כי ״מדובר בפתרון one-stop-shop שמאפשר לנו להתמודד עם הצהרות היצוא והיבוא של הלקוחות שלנו ביעילות ובמהירות. הפתרון מספק יתרונות של שליטה מלאה ועמידה בתקנות, מבטל את הצורך לספק הצעת מחיר שכן התמחור מוצג אונליין, וחוסך זמן של 3 עד 5 דקות לכל הצעת מחיר. במילים אחרות, זה חוסך ללקוחות שלנו זמן, כסף וכאבי ראש ומצמצם את מספר המתווכים שעליהם להתעסק איתם משלושה או ארבעה לאחד בלבד, כמו גם התעסקות בניירת שמצמצמת אף היא את זמן המושקע בעיסקה. את הזמן שנחסך הלקוחות שלנו יכולים להשקיע בצמיחת העסק שלהם״.

 

צפו בסרטון הדרכה שהעלתה מארסק לאינטרנט:

 

 

 

מארסק ציינה בהודעתה כי היא הפעילה תכנית פיילוט של הפלטפורמה בגרמניה למשך שנתיים, וזכתה לפידבקים חיוביים מהלקוחות.

 

רוברט וובר, מחברת Neenah Gessner GmBH אשר השתתפה בפיילוט של מארסק בגרמניה, ציין כי ״זה היה ממש מושלם להזמין את בקשת השירות שלנו באמצעות פלטפורמת אונליין אחת בלבד מבלי ליצור קשר עם מחלקות מבצעיות נוספות בחברה. אנחנו  מקדמים בברכה את האפשרות שכל מסמכי עמילות המכס יועלו לפלטפורמה המקוונת, וזה יהיה טוב לקבל חשבונית אחת בסיום התהליך בעתיד. שירותי עמילות המכס שקיבלנו עד כה היו לא פחות ממצוינים״.

 

מחברת מארסק נמסר עוד כי הפלטפורמה החדשה תעניק שירות לכל סוגי המטען ועבור כל המותגים הפועלים תחת קבוצת מארסק.