חגיגות בר המצווה של מארסק ישראל

מארסק ישראל ערכו אמש אירוע לציון 13 שנות פעילות של חברת הספנות בארץ, אליו הוזמן כאורח כבוד מנכ"ל מארסק ליין, אייוינד קולדינג, לצד 400 לקוחות נאמנים. מארק גייסברכטס, המנהל האזורי של מארסק ליין: למדנו להעריך את חשיבות השוק הישראלי באזור לא יציב


00:00 ,24.03.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

מארסק ישראל חגגו אמש 13 שנים לפעילותה בארץ של חברת הספנות הגדולה ביותר בעולם באולם קסיופיאה שבהרצליה. אייוינד קולדינג, מנכ"ל מארסק ליין היה אורח הכבוד באירוע, אליו הוזמנו 400 מלקוחותיה הנאמנים של חברת הספנות הדנית.

סטיב פלדר, מנכ"ל מארסק ישראל, פתח את חלק הברכות באומרו בעברית "מארסק ישראל מאז 1998 הייתה חוד החנית בשירות. במהלך השנתיים האחרונות השקנו לא פחות משלושה קווים ישירים לישראל וכל זאת בתקופה של משבר כלכלי. היום אנחנו באמת יכולים להחזיר לכם את תודותינו על ידי כך שאנו מספקים לכם מסחר ושווקים למקומות חדשים".

בין הנוכחים ב"טקס בר המצווה" היה גם מארק גייסברכטס, המנהל האזורי של מארסק ליין. גייסברכטס פתח את דבריו במילות תודה ללקוחות על התמיכה שהעניקו לחברה בעבר, על זו שהם מעניקים היום וכן גם בעתיד. בדבריו התייחס גייסברכטס להפיכה הפוליטית שאירעה לאחרונה במצרים. " אנו עוברים שינויים מרגשים ולא צפויים במדינות השכנות. מה שלמדנו מהחודשים האחרונים זה לצפות את הבלתי צפוי. השינויים האלה השפיעו על הפעולות שלנו, בעיקר בפורט סעיד. הרבה מכם קיבלו את השינויים והבעיות האלה בסבלנות רבה" אמר גייסברכטס.

גייסברכטס התנצל על הבעיות שגרמה החברה ללקוחותיה בעקבות השינויים במצרים ואמר כי מארסק ליין עושה כל שביכולתה בכדי למצוא פתרון לבעיות במהירות האפשרית. "אנחנו למדנו להעריך אפילו יותר את החשיבות של השוק הישראלי, כי באזור מאוד לא יציב היה שוק אחד יציב וזה השוק הישראלי. זה גרם לנו למודעות לכך שאנו צריכים להתמקד יותר בשוק הזה ממה שעשינו עד היום" ציין גייסברכטס.מנכ"ל מארסק ליין, איווינד קולדינג, הוסיף כי " פורט סעיד הוא נמל מפתח בשירות שלנו במשך הרבה שנים והוא היה מאוד יעיל לפעולתנו וזה לא התשנה".

פלדר, שהציג את קולדינג לפני הקהל ציין כי " זה קל לתת שירות ממוקד לקוחות עם מנכ"ל ממוקד לקוחות". קולדינג הדגיש כי זהו ביקורו הראשון בישראל והוא מאוד התרשם מהמדינה. "למרות המיקום הגיאוגרפי הבעייתי שלה, לישראל יש ביזנס מתקדם. בזמן המשבר הכלכלי הכלכלה הישראלית נשארה יציבה ואני רואה שהעסקים כאן פורחים" אמר קולדינג והוסיף "זהו כבוד בשבילי להיות כאן ולפגוש את לקוחותינו. שוק זה מאוד חשוב לנו".

מנכ"ל מארסק ליין הציג בפני האורחים את חברת הבת החדשה שהקימה החברה, אשר תתמקד בפעילות הסחר הפנים אירופאית- SEAGO LINE. החברה נקראה בתחילה בשם הזמני NEWCO. "במשך השנים אנו נוכחים בפעילות באירופה, אך זו לא נוכחות חזקה. אני חושב שאנו יכולים לעשות הרבה יותר בשוק הזה. זהו ארגון נפרד שיתמקד באזור אירופה וייתן שירות ללקוחותינו באזור זה".

את חלק הברכות סיים פלדר בהבטחה כי מארסק ליין תמשיך לשרת את לקוחותיה הישראלים בנאמנה "לאחר ששירתי בישראל במשך שלוש שנים אני סמוך ובטוח שהשנה הנוכחית תהיה טובה יותר עבור החברה שלנו וכי 13 שנים זו רק ההתחלה" אמר פלדר.

בין הנוכחים באירוע היו שוקי סגיס, מנכ"ל חברת נמל אשדוד; ראובן צוק, נשיא לשכת הספנות; יגאל מאור, מנהל רשות הספנות והנמלים; רונן ודליה סימג'י, בעלי חברת געש, גדי ססובר, מנכ"ל חברת ססובר; יריב פוזנר סמנכ"ל שיווק ומכירות באוריין; מוטי לוין, מנכ"ל UTi; פיני סבח מנכ"ל חברת מילניום; ראובן ואירית קריאף מקבוצת קריאף; וחיים ענבי, מנהל רכש ותובלה בחברת תואם יבוא ויצוא.

 

לאחר ארוחת הערב הוזמנו הנוכחים ליהנות ממופע של להקת Platinum ABBA שהרקידו את הקהל לצלילי להיטיה של הלהקה השוודית האגדית.