חברת הספנות הדרום קוריאנית יונדאי מרצ'נט מרין (HMM) מכוונת לנתח שוק של 5% מכלל פעילות המכולות העולמית בשנת 2021. כך חשפה חברת הספנות לאחר שהשלימה את מהלך השת"פ האסטרטגי שלה עם חברות ברית 2M אשר כולל הסכם לרכישת וחילופי סלוטים בין שלוש החברות (יונדאי, מארסק ו-MSC), וכן את ההשתלטות של מארסק ו-MSC על אניות חכורות של יונדאי.
בכיר בחברת הספנות ציין כי החברה מתכוונת להגדיל את רמת הרווחיות שלה ומקווה להפוך לחברה מלאה בברית 2M עם סיום ההסכם לתקופה של שלוש שנים.
הבכיר הוסיף כי חברת יונדאי מתכוונת להתמקד בסחר בין אסיה וארה"ב ולרכוש עוד טרמינלים ובכך להגדיל את נתח השוק העולמי שלה עד שנת 2021, אם כי אין בכוונת החברה להרחיב את צי האניות שלה.
נזכיר כי חברת הספנות Hyundai מיוצגת בישראל על ידי חברת .א.א ספנות.