חברת MSC Cruises השיקה את MSC Euribia

אירוע ההשקה נערך בנמל קופנהגן בנוכחות בכירי החברה מרחבי העולם בהם אייל אטיאס, מנכ״ל MSC Cruises ישראל. אורחת הכבוד שהשיקה את האנייה החדשה הייתה סופיה לורן שידועה כסנדקית צי האוניות של MSC Cruises


12:39 ,14.06.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת הספנות MSC Cruises השיקה את אניית הנוסעים MSC Euribia, האנייה הראשונה בעולם שביצעה הפלגה עם אפס פליטות גזי חממה. אירוע ההשקה נערך בנמל קופנהגן בנוכחות בכירי החברה מרחבי העולם בהם אייל אטיאס, מנכ״ל MSC Cruises ישראל, שהגיע גם הוא לאירוע ההשקה ההיסטורי.

 

אורחת הכבוד שהשיקה את האנייה החדשה הייתה סופיה לורן שידועה כסנדקית צי האוניות של MSC Cruises ואגדת קולנוע שהגיעה כדי לתת לאונייה את שמה הרשמי.

 

MSC Euribia היא האונייה ה-22 בסדרת MSC Cruises מדובר בקרוז הראשון מסוגו בעולם, עם אפס פליטות גזי חממה, שמטרתו להציג לעולם כי הדבר אפשרי מבחינת היתכנות טכנולוגית.

 

פיירפרנצסקו ואגו, יו״ר המחלקה לשייט בקבוצת MSC: ״זוהי אניית הקרוזים הראשונה בתעשייה עם אפס פליטות גזי חממה, והיא מהווה צעד משמעותי במאבק הגלובלי בשינויי האקלים, זה מרגש ומוכיח יותר מכל את מידת המחויבות שלנו לקיימות ולאיכות הסביבה״.

 

הפלגות נטולות פחמן ישתמשו בגז הנוזליbio-LNG  באמצעות שיטה ייחודית שמוכחת כיעילה ביותר מבחינה סביבתית להשגת יתרונות הגז הנוזלי המתחדש. שרשרת האספקה תתאים במלואה להנחיית האנרגיה המתחדשת של האיחוד האירופי, הידועה בכינוה ,RED II וכל מאגר של bio-LNG שיוצר, אושר ע״י ההסמכה הבינלאומית לקיימות ופחמן.

 

MSC Cruises הוא מותג השייט השלישי בגודלו בעולם והגדול ביותר באירופה, דרום אמריקה, אזור המפרץ ודרום אפריקה. מטה החברה ממוקם בז׳נבה ומשתייך ל- MSC Group, קונצרן הספנות והלוגיסטיקה המוביל בשוויץ עם מורשת ימית של מעל 300 שנים. החברה מעסיקה מעל 30,000 עובדים ומציעה חופשות שייט במדינות רבות ברחבי העולם.