חברת LogChain: פיילוט מוצלח למשלוח ימי בינ״ל על פלטפורמת החברה

החברה מדווחת על משלוח בלוקצ׳יין בינלאומי מוצלח במסגרתו חברת SPARX Logistics השלימה משלוח מסין לקנדה עם פלטפורמת בלוקצ׳יין של LogChain


11:28 ,22.05.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת SPARX Logistics מהונג קונג השלימה לאחרונה פיילוט מוצלח של משלוח ימי בינ״ל על גבי הפלטפורמה הייחודית של LogChain, המטפלת בכל ההיבטים של שרשרת האספקה באמצעות שטר מטען אלקטרוני אלקטרוני (e-BL) ו-Letter of Credit (LC).

 

מחברת LogChain נמסר כי השילוח של מוצרי אלקטרוניקה מסין לקנדה בוצע באופן מלא באמצעות פתרון הבלוקצ׳יין השלם של LogChain וכי מדובר בשילוח הבלוקצ׳יין המלא הבינלאומי השני שרושמת חברת הסטארט-אפ הישראלית. 

 

מנכ״ל ומייסד LogChain, דודי אבני, ציין כי ״אנו גאים מאוד להוביל את מהפכת הבלוקצ׳יין בענף. ביצענו את הפיילוט המוצלח הזה, מהבודדים מסוגם בעולם, והצלחנו להציע באמצעות הפתרון המתקדם שלנו שירות מהיר ואמין יותר. אנו ממשיכים לעבוד ביחד עם חברות בינלאומיות מובילות, כגון SPARX Logistics, בנקים, יבואנים ויצואנים, על מנת להמשיך ולקדם את התעשייה ולאפשר את המעבר לבלוקצ׳יין״.

 

מהחברה נמסר עוד כי ״שילוח על גבי פלטפורמת הבלוקצ׳יין הייחודית של LogChain מאפשר הקטנה משמעותית של העלויות וכן הבירוקרטיה, משפר את חוויית הלקוח, מגביר את השקיפות וממזער את סיכוני ההונאה״.