חברת HMM מתכננת לרכוש אניות ענק חדשות

מתכננת לרכוש מספר לא ידוע של אניות בנפח 22,000 TEU לטובת שיפור מעמדה בסקטור הספנות הגלובלי. מתכננת להשקיע בנוסף בפעילות טרמינלים ותשלום חובות


12:46 ,20.12.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת הספנות הקוריאנית Hyundai Merchant Marine HMM החליטה לפצל את הכספים שגייסה בסך של 554 מיליון דולר ולהקדיש אותם לרכישת אניות חדשות, השקעה בטרמינלים ותשלום חובות.

 

על פי פרסומים בעיתונות זרה, תכניות החברה לעתיד נחשפו השבוע על ידי מנכ״ל החברה, מר סי קיי יו, במהלך המפגש האסטרטגי של החברה לשנת 2018. על פי דבריו, החברה מעוניינת ברכישת סדרה של אניות ענק בנפח של 22,000 TEU לטובת שיפור מעמדה בסקטור הספנות הגלובלי - הזמנה שתבוצע ככל הנראה ממספנות קוריאניות בתחילת 2018.

 

נזכיר כי החברה עברה שינוי ארגוני משמעותי בשנה שעברה ויצרה ברית עם שתי חברות הספנות המרכיבות את ברית 2M – מארסק וחברת MSC לטובת שיתוף פעולה בנתיבי הסחר בין המזרח למערב.

 

חברת הספנות יונדאי (HMM) נחשבת כיום לחברת הספנות המובילה בקוריאה, וזאת לאחר פשיטת הרגל של האנג׳ין שיפינג במחצית השנייה של 2016. יחד עם זאת, החברה, הממוקמת במקום ה-14 בגודלה בעולם, מתקשה להתמודד מול חברות הספנות הגדולות ומול בריתות הענק, ולכן, יש לשער, הגיעה ההחלטה לרכוש אניות חדשות וגדולות.