המבורג סוד נטמעת במותג מארסק

המהלך, עליו הוכרז בתחילת השנה לאחר כניסתו של וינסט קלרק לתפקיד מנכ״ל קבוצת מארסק, נכנס להילוך גבוה בימים אלה, ומשמעותו כי המותג ״המבורג סוד״ למעשה יחדל מלהתקיים וייטמע לתוך קבוצת מארסק


12:20 ,26.09.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת הספנות הגרמנית המבורג סוד שנרכשה על ידי חברת מארסק לפני מספר שנים משנה בימים אלה את מיתוגה ונטמעת באופן סופי לתוך קבוצת מארסק. המהלך, עליו הוכרז בתחילת השנה לאחר כניסתו של וינסט קלרק לתפקיד מנכ״ל קבוצת מארסק, נכנס להילוך גבוה בימים אלה, ומשמעותו כי המותג ״המבורג סוד״ למעשה יחדל מלהתקיים וייטמע לתוך קבוצת מארסק.

 

באתר של חברת המבורג סוד נמסר ללקוחות כי ״Hamburg Süd, יחד עם רבים מהמותגים האחרים שלנו, מתאחדים כעת עם Maersk. הדבר יאפשר לוגיסטיקה משולבת עוד יותר ויציע ללקוחות  שילוב ללא תחרות של רשת הנכסים הנשלטת על הנכסים שלנו ופלטפורמות דיגיטליות חדשות תוך שמירה על יכולות חזקות לתמיכה בצמיחה העסקית שלך״.

 

החברה מציינת כי השינויים העיקריים יסתכמו בכך: ״בחודשים הקרובים, נתחיל לתת לך שירות באמצעות השם Maersk. שינויים במראה של נכסים פיזיים ומשרדים נמצאים בעיצומם וצפויים להימשך במהלך שאר שנת 2023. חשבונות המדיה החברתית של Hamburg Süd והניוזלטרים שלנו יבוטלו. תוכן רלוונטי ישותף על מקבילות של Maersk בהמשך. כחלק מאיחוד המותגים שלנו, אנו משלבים את המהות של Hamburg Süd ב-Maersk. זה אומר להעביר את המחויבות שלנו להיות תמיד לצידך. אנו נמשיך להיות השותף האישי והאמין שלך לשרשרת האספקה, שיוכל לספק את כל הזמנות ההובלה והצרכים הלוגיסטיים שלך, ותזכה לגישה למגוון גדול עוד יותר של מוצרים ושירותים״.

 

נזכיר כי מארסק רכשה את חברת הספנות הגרמנית כבר באפריל 2017 תמורת 3.7 מיליארד יורו.