הושלם פיילוט מוצלח להובלה במולטי-מודל מקוריאה לאירופה

הנתיב החדש מחבר את הרפובליקה של קוריאה עם האיחוד האירופי באמצעות שימוש ברכבת הטרנס-סיבירית. המסלול משלב שלושה מצבי תובלה: הובלה ימית, הובלה ברכבת ובמשאיות ועושה זו במהירות כפולה לעומת ההובלה הימית


14:23 ,04.08.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת RZD Logistics, חברת בת של חברת הרכבת הרוסית, וחברת FESCO הרוסית ביצעו נסיעת בוחן על מסלול מולטי-מודל חדש. המסלול משלב שלושה מצבי תובלה: הובלה ימית, הובלה ברכבת ובמשאיות. הנתיב החדש מחבר את הרפובליקה של קוריאה עם האיחוד האירופי באמצעות שימוש ברכבת הטרנס-סיבירית.

 

במסגרת נסיעת הבוחן מכולה יצאה מנמל פוסאן בדרום קוריאה ב-25 ביוני. חברת Fesco שינעה אותה לנמל וולאדיווסטוק, שמשמש כחלק מקבוצת Fesco. החברה הרוסית השתמשה לשם כך בקו ספנות שלה FESCO Korea Express (FKXP) שמחבר בין שני הנמלים.

 

משתתפת נוספת, חברת RZD Logistics, טיפלה בשילוח המכולה לתחנת הרכבת Brest בבלארוס. בנקודת מעבר זו, המשמשת גם כמעבר גבול בין שתי המדינות, המטען הועבר ברכבת לתחנת Brzeg Dolny, הנמצאת 30 ק״מ צפון-מערבית לוורצלב. הקטע האחרון במסע כלל שימוש במשאיות – המשאית העבירה את המטען מתחנת Brzeg Dolny למרלו״ג הלקוח בעיר וורוצלב.

 

זמן השילוח הכולל ארך 21 יום – מהיר פי שתיים מהנתיב הימי דרך תעלת סואץ. חברת הלוגיסטיקה הרוסית RZD אך הכריזה כי זמן השילוח יכול לרדת ל-19 ימים.

 

מנכ״ל חברת RZD אמר כי ״פיילוט שביצענו מיפן לאירופה באמצעות השירות הטרנס-סיברי הדגים את כדאיות המסלול דרך נמל וולאדיסטוק והרכבת הטרנס-סיברית. הלקוחות הבטיחו את איכות השירות ואת הבטיחות לאורכו וגם ראו שמדובר בשילוח מהיר יותר מאשר ההובלה הימית. כעת אנחנו מציעים ללקוחות שלנו בקוריאה להעריך את השירות היעיל שלנו״.