משלחים בסחר הטרנס-אטלנטיים יכולים לצפות לעלייה בקיבולת בסחר, מכיוון שגם ברית 2M וגם ״הברית״ (THE Alliance) יכניסו לשירות אניות גדולות יותר.
על פי חברת ניתוח הנתונים הימיים אלפאליינר, חברות מארסק ו-MSC השותפות לברית 2M, משדרגות את שירות TA2 / NEUATL2 באמצעות החלפת חמש האניות של 4,800 TEU באניות בנפח קיבולת בטווח של 5,500 עד 8,800 TEU.
נראה כי שדרוג דומה מתבצע גם בשירות TA1 / NEUATL1, שם האנייה Maersk Hartford בנפח קיבולת של 6,478 TEU תחליף את האנייה Maersk Iowa בנפח 4,822 TEU.
אלפאליינר חישבה ומצאה כי ״הקיבולת הנומינלית השבועית הממוצעת עבור שלושת שירותי ברית 2M בסחר הטרנס-אטלנטי תגדל ל-19,800 TEU לכיוון השבוע - עלייה של 16.5% בנפח הקיבולת המוצעת תוך שלושה שבועות״.
גם חברת האפאג לויד החליטה לשדרג את נפחי הקיבולת בסחר ותפעיל את אנייה בנפח של 3,534 TEU – Gerhard Schulte – לסבב בן חמישה שבועות החל מה-25 באוקטובר בהפלגה שתצא מהמבורג במסגרת שירות AL1 של ״הברית״ שהפלגות שלו בוטלו באופן שיטתי עד כה.