דייויד גולין פורש מניהול מארסק ישראל

לאחר קריירה של 20 שנה בחברת הספנות מספר אחת בעולם, וחמש שנים כמנכ״ל מארסק ישראל, הודיע אתמול גולין על כוונתו לפרוש מניהול החברה ולהתחיל פרק חדש בחייו. ״אסיר תודה על הכבוד לעבוד עבור מותג כה פנטסטי. מארסק היה כמו בית״


14:13 ,05.03.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

דייויד גולין, מנכ״ל מארסק ישראל בחמש השנים האחרונות ובעל קריירה של 20 שנה בתחום הספנות, הודיע אתמול כי החליט לעזוב את חברת מארסק ולהתחיל פרק חדש בחייו. גולין יעזוב את החברה בחודש מאי. 

 

גולין ציין בהודעה שפרסם כי ״חברת מארסק היתה בשבילי הרבה יותר ממעסיק. זו היתה בשבילי משפחה, אורח חיים, מקום ללמוד ולצמוח והכי חשוב – מקום בו הרגשתי בבית״.

 

גולין ציין עוד כי ״ההחלטה לעזוב את מארסק הייתה מהקשות בחיי, בהתחשב בכך שביליתי יותר ממחצית חיי בעבודה עבור ׳הכוכב הלבן׳.

 

גולין סיפר כי התחיל את עבודתו בחברה כעובד זמני כשהוא עוד היה בבית ספר תיכון, כשהוא מקפל חשבוניות ומלקק מעטפות דואר, וכיום הוא עוזב כמנכ״ל החברה בישראל. ״אני אסיר תודה על כך שהיה לי הכבוד לעבוד עבור מותג כה פנטסטי, עם אנשים מוכשרים במיוחד ולהשפיע באמת על הכלכלה העולמית״.

 

לדבריו, ״עכשיו הגיע הזמן שאחליט מה אני רוצה לעשות כשאהיה גדול. אני מתכנן לקחת הפסקה קצרה ומצפה לעתיד מרגש״.

 

גולין ביקש להודות בהודעתו ״לכל האנשים שתרמו לקריירה שלי, לצוות הפנטסטי שלי, ללקוחות המוערכים שלנו והכי חשוב לחברים שיש לי כעת לכל החיים״.

 

בין ההישגים המשמעותיים של גולין לאורך הקריירה שלו במארסק ניתן לציין את הנהגת תכנית העתודה הניהולית בקרב עובדי החברה, ניהול סניף החברה בסלובניה כשהוא בן 23 בלבד, חבר ההנהלה הצעיר ביותר במארסק ישראל, מנהל שירות לקוחות כשהוא בן 25 בלבד ואחראי על צוות של 30 עובדים. בשנת 2010 גולין היה אחראי על פרויקט גלובלי ראשון מסוגו בחברה של אאוטסורסינג של שירות הלקוחות של החברה, ובשנת 2012 חבש שני כובעים כאשר שימש מנהל מסחרי וגם טרייד בחברה. נציין כי בשלוש השנים האחרונות גולין גם היה חבר בוועדת ההיגוי של כנס PORT2PORT ותרם רבות מהידע שלו לטובת תכנים עדכניים עבור משתתפי האירוע.