גרימלדי משדרגת את הפעילות בין איטליה ויוון

החברה תתחיל להפעיל את מעבורת הרכבים והנוסעים ״ונציה״ פעמיים בשבוע בין נמלי ונציה, איגומניצה ופטרס. גווידו גרימלדי: יוון תהיה קרובה לא רק לתיירים הרבים שבוחרים בה כיעד, אלא גם לכל החברות הפועלות בהובלת סחורות


11:41 ,04.06.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

קבוצת גרימלדי מודיעה על חיזוק הקשרים הימיים שלה בין איטליה ליוון. החל מה-11 ביוני, אניית ה-Ro/pax (רכבים ונוסעים)  Venezia תפעל בקו בין נמלי ונציה – איגומניצה - פטרס, ותבטיח שינוע מטען ונוסעים בין שתי המדינות.

 

מהחברה נמסר כי אניית המעבורת החדישה Venezia, הנושאת את דגל איטליה, הינה בעלת כושר נשיאה של כ-130 משאיות כמו גם 1,000 נוסעים ו-200 כלי רכב. לאנייה יש 96 תאים פנימיים וחיצוניים והיא מפעילה מסעדה ושני ברים.  

 

מגרימלדי נמסר עוד כי השירות בין איטליה ויוון יפעל בתדירות של פעמיים בשבוע וייצא מדי יום רביעי ושבת מוונציה, ימי שני וחמישי מפטרס ובימי שלישי ושישי מאיגומניצה לאיטליה. שירות זה יתווסף לשירות קיים עבור מטען בלבד כך שבסך הכל החברה תפעיל חמש הפלגות שבועיות מוונציה ליוון.

 

עם כניסתה של האנייה ונציה לפעילות בקו איטליה יוון יפעלו בקו זה בסך הכל 7 אניות – אניות גלנוע וכן אניות Ro/Pax המופעלות על ידי קבוצת גרימלדי בין איטליה ליוון, ויציעו כושר הובלה גבוה במיוחד בין שני היעדים.

 

גאידו גרימלדי ציין כי ״קבוצת גרימלידי שמה לה למטרה לשפר את התנועה בין איטליה ליוון, גם לתמוך בכל מגזר התיירות המושפע מאוד מהמצב הבריאותי המתמשך. המיקום האסטרטגי של ונציה מהווה הזדמנות נהדרת גם לתיירים ממרכז אירופה, אשר יוכלו לנצל את השירות היעיל האמין והתחרותי. יוון תהיה קרובה לא רק לתיירים הרבים שבוחרים בה כיעד, אלא גם לכל החברות הפועלות בהובלת סחורות. עם התגברות הקשר בין נמל ונציה ליוון, קבוצת גרימלדי תציע עד 50 יציאות על בסיס שבועי בין איטליה ליוון עם ספינותיה המודרניות והיעילות״.

 

 קבוצת גרימלדי מציעה רשת מורחבת של קשרים ימיים בין שני חופי הים האדריאטי, מערי ונציה, אנקונה, בארי, ברינדיזי ועד הנמלים היוונים איגומניצה, קורפו ופטראס.