ברית אוקיינוס תפעל עד 2027

חברות הספנות החברות בברית Ocean בהן CMA CGM,קוסקו, אוורגרין ו-OOCL חתמו לאחרונה על מסמכים המאפשרים המשך השת״פ עד מרץ 2027. חברת קוסקו: כל חברות הברית מרוצות מהאיכות הגבוהה של שירותי הברית


13:26 ,20.01.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

חברות הספנות השותפות בברית Ocean (״אוקיינוס״) חתמו לאחרונה על מסמכים המאפשרים למעשה להאריך את תוקף הברית עד 31 במרץ 2027.

 

חברות הברית, עליהן נמנות חברות הספנות CMA CGM הצרפתית, קוסקו הסינית, OOCL מהונג קונג וחברת אוורגרין מטייוואן, החלו לפעול במסגרת הברית המדוברת החל מאפריל 2017 והארכת תוקף הברית למעשה מאריכה את תקופתה לכדי עשר שנים תמימות.

 

מחברת קוסקו הסינית נמסר כי ברית ״אוקיינוס״ פועלת בצורה יציבה ומסודרת תוך תקשורת חלקה בין כל חברי הברית מאז אפריל 2017. ״כל חברות הברית מרוצות מהאיכות הגבוהה של שירותי הברית שמעניקים כיסוי מקיף, תדירויות גבוהות, זיווגי נמלים ברורים ולוח זמנים אמין״.

 

״כל חברות הברית משוכנעות כי עם אישור השת״פ לתקופה של עשר שנים, ברית אוקיינוס תוכל להתמודד עם אתגרי העתיד, והברית שלנו תישאר מאוחדת וחזקה. אנחנו נבצע את ההליכים הנדרשים לקראת הרגולציה ונבטיח כי הפעילות של ברית אוקיינוס תהיה בהתאם לחוקים ולתקנות״.

 

החתימה על מסמכי הארכת משך הברית באה יממה לאחר שברית אוקיינוס הודיעה על המוצר Day3 לפיו השותפות בברית יכסו 38 שירותים תוך שהם משתמשים ב-330 אניות עם נפח קיבולת כולל של 3.8 מיליון מכולות, וזאת החל מאפריל 2019.  

 

נציין כי פעילות ברית אוקיינוס (Ocean) הושקה ב-1 באפריל 2017, עם נפח קיבולת כולל של מעל 3 מיליון מכולות (TEU).