ברית 2M תפסיק לפקוד את נמל סאות׳המפטון

האנייה האחרונה של ברית 2M אשר תפקוד את נמל סאות׳המפטון תהיה MSC Diana אשר תגיע לנמל סאות׳המפטון ב-21 במרץ. מארסק: ריבוי מספר הנמלים בשירות פוגע באמינות לוחות הזמנים


14:18 ,21.01.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

הברית הימית בין חברת מארסק וחברת MSC המכונה 2M תחדול לפקוד את נמל סאות׳המפטון באנגליה. שתי החברות הודיעו כי הפקידה בנמל הבריטי, הנחשב לנמל השני בגודלו באנגליה, תיפסק עבור שירות AE1 המחבר יעדים בין אסיה ואירופה ומופעל על ידי שתי חברות הספנות.

 

מחברת מארסק נמסר כי ההחלטה הגיעה בשל מספר הנמלים הרב שפוקד השירות, עובדה שהקשתה על אניות הברית לשמור על לוח זמנים אמין עבור הלקוחות.

 

האנייה האחרונה של ברית 2M אשר תפקוד את נמל סאות׳המפטון תהיה MSC Diana, אניית מכולות בנפח של 19,500 TEU, אשר תעזוב את נמל קולומבו ב-28 בפברואר, ועל פי לוח הזמנים של מארסק, תגיע לנמל סאות׳המפטון, ב-21 במרץ. דובר חברת מארסק אישר כי זו תהיה הפקידה הישירה האחרונה של הנמל במסגרת שירות זה. ״שירות AE1 היה השירות הישיר היחיד בו מארסק פקדה את נמל סאות׳המפטון. נציע שירות לנמל דרך אניית פידר של צד-שלישי״.

 

מחברת מארסק נמסר כי מטענים המיועדים לנמל סאות׳המפטון יועברו באמצעות אניות פידר לנמל פליקסטאו ומשם ישונעו במשאיות לנמל סאות׳המפטון. נציין כי ממש לקראת סוף 2017 השיקה חברת מארסק שיתוף פעולה עם חברת BG Freight Line המתמחה בשירות פידר לטובת שירות בין נמלי רוטרדם (הולנד) ובריסטול (אנגליה) עם אנייה בנפח 1,000 TEU, שירות אשר לדברי החברה זוכה להצלחה רבה.