בעקבות מתקפת הסייבר: קוסקו נעזרה ברשתות חברתיות כדי להישאר בקשר עם לקוחות

בעקבות מתקפת הסייבר שהתרחשה ביום שלישי האחרון ושיתקה את רשתות התקשורת של החברה באמריקה הצפונית והדרומית, הסתייעו עובדי החברה בחשבונות אימייל של יאהו ובפייסבוק וטוויטר


09:10 ,29.07.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

עובדי חברת קוסקו בארה״ב נאלצו להיעזר בחשבונות אימייל של יאהו וברשתות חברתיות על מנת להישאר בקשר עם לקוחותיהם בעוד חברת הספנות הסינית התמודדה עם השלכות מתקפת סייבר בסגנון כופר שהתרחשה ביום שלישי האחרון. כך מדווחת עיתונות זרה. 

 

למרות שאתרים כמו פייסבוק וטוויטר אסורים בשימוש בסין, הם נהפכו לכלים חיוניים בתקשורת של עובדי הסניף האמריקאי של החברה בימים האחרונים. מתקפת הסייבר החלה, כך על פי הפרסומים, במרכז לקוחות של החברה בלונג ביץ׳ והתפשטה לכל הרשת של קוסקו בארה״ב ולאחר מכן לכל יבשת אמריקה.

 

החברה פרסמה בהודעה אתמול כי ״אנחנו עושים את מיטב המאמצים לתקן את בעיות התקשורת באמריקה הצפונית והדרומית והציפייה היא כי כל היישומים של המערכת ישובו בהדרגה לפעילות. נקטנו בפעולות כגון גישה מרחוק על מנת להבטיח שירות רציף ביבשת אמריקה״.

 

החברה המשיכה להדגיש בפני לקוחותיה כי מומלץ ובטוח להשתמש ולהיות בקשר עם החברה דרך האתר שלה, דרך מיילים ועוד.