ארה״ב: חברת ספנות רוסית נוספת נכנסה ל״רשימה השחורה״

משרד החוץ האמריקאי הודיע כי זיהה את חברת הספנות SASCO, יחד עם חברות הבנות שלה וצי של 14 ספינות, כחברה המעניקה תמיכה לוגיסטית מרכזית למספר רב של פרויקטי אנרגיה עתידיים רוסיים


11:32 ,24.07.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

בעקבות החלטתה של מוסקבה לפרוש מיוזמת הגרעינים של הים השחור, ארה״ב הוסיפה ל״רשימה השחורה״ חברת ספנות נוספת הקשורה לרוסיה במטרה לערער את יכולתה של המדינה לקדם את מלחמתה נגד אוקראינה.

 

בסבב הסנקציות האחרון שלהם, משרד החוץ האמריקאי הודיע כי זיהה את חברת הספנות סחלין (SASCO), יחד עם חברות הבנות שלה וצי של 14 ספינות, כחברה המעניקה תמיכה לוגיסטית מרכזית למספר רב של פרויקטי אנרגיה עתידיים רוסיים.

 

מחלקת המדינה הודיעה כי ״SASCO סיפקה תמיכה לפרויקטי אנרגיה עתידיים על ידי אספקת חומרי בנייה וציוד דרך הים לחצי האי טיימיר. SASCO מעורבת גם בהרחבת נתיבי הסחר של רוסיה לתחומי שיפוט חדשים, שכן הפדרציה הרוסית מחפשת למלא מחדש קשרים כלכליים שאיבדה עקב הפלישה לאוקראינה״.

 

גם החברות הקשורות לה, SASCO OOO MPL Vanino Sakhalin ו-AO Vostok Treid Invest נכנסו לרשימה השחורה. הראשונה אחראית על השכרה והשכרה של ציוד הובלה ימי, ואילו השנייה קונה ומוכרת נדל״ן עבור SASCO. צי החברה מורכב רובו ככולו מאניות מטען כללי.