fHanjin Shipping רשמה רווח נקי של 229 מיליון דולר בשנת 2010 . זאת לאחר הפסד של 1.1 מיליארד דולר בשנה הקודמת. הזינוק בתוצאות הטובות של חברת הספנות הדרום קוריאנית הינו הודות לגידול בביקושים לאוניות המכולה והצובר ברשותה ושיעורי שינוע המטענים הגבוהים.
לפי הדיווחים הכספיים של החברה המתפרסמים בעיתונות הזרה, ההכנסות שלה עלו ב-44.9% לכדי 8.1 מיליארד דולר, לעומת 5.6 מיליארד דולר בתקופה המקבילה אשתקד וזאת כתוצאה מההתאוששות העולמית מהמשבר הכלכלי.
הרווח התפעולי שרשמה Hanjin בשנת 2010 עמד על 535 מיליון דולר, בהשוואה להפסד התפעולי שנחלה ב-2009, בסך 736 מיליון דולר. חלקן של אוניות המכולה ברווח התפעולי עמד על 532 מיליון דולר, לעומת ההפסד של 562 מיליון דולר ב-2009.
לדברי החברה, תוצאות אלה הושגו בשל גידול בנפח המטענים ששינעה בשנה שעברה, הגידול בקיבולת בסחר באזור האוקיינוס השקט ובנתיבי אסיה-אירופה וקיצוצים נרחבים בעלויות, כולל השבתת אוניות.
ההכנסות ממטעני המכולה עלו ב-52.4% לכדי 6.8 מיליארד דולר, לעומת 4.4 מיליארד דולר ב-2009. מטעני הצובר רשמו הכנסות של 1.4 מיליארד דולר, עלייה של 17%. זאת לעומת הכנסות של 1.2 מיליארד דולר בשנה הקודמת.
לדברי החברה, הרווחים עזרו לה להתאושש מההפסדים הכבדים של השנה הקודמת. כמו כן, צופים עתה ב- Hanjin ששנת 2011 תהיה שנה מאתגרת, מפני שהעולם עוד לא התגבר על המיתון הכלכלי והופעתן של אוניות הענק מהדור החדש שיגדילו שיגדילו מאוד את ההיצע.
בכדי להתמודד עם המצב, תתמקד החברה בשירות יעיל וקיצוץ בעלויות בכדי להגדיל את הרווחיות בכל קווי ההפלגה שהיא מספקת. ב- Hanjinצופים ששוק הצובר יישאר חלש גם השנה, בשל הגידול בקיבולת האוניות ומחסומים פוטנציאליים בנוגע לייצוא מוצרי גלם.
נציין כי חברת Hanjin מיוצגת בישראל על ידי חברת FCC.