קוסקו רשמה ירידה של 22% בהכנסות ב-2015, בעוד ו-CSCL עברה להפסד לאור עודף הקיבולת בשוק ההובלה הימית.
שנת 2015 היא האחרונה בהן שתי חברות הספנות הסינית מפרסמות מאזנים נפרדים, לאחר שמוזגו והחלו בפעילות משותפת בתחילת 2016.
ההכנסה הנקייה של קוסקו ירדה ב-2015 ל-283.4 מיליון יואן (43.8 מיליון דולר) בהשוואה להכנסה נקייה של 362.5 מיליון יואן ב-2014.
ההפסד הנקי של CSCL ב-2015 עמד על 2.9 מיליארד יואן, בהשוואה לרווח של 1.04 מיליארד יואן ב-2014. בחודש ינואר השנה דיווחה החברה שהיא מצפה להפסד של 2.8 מיליארד יואן ב-2015.
ב-2015 רשמה קוסקו עלייה של 4.1% בקיבולת שהובלה בהשוואה ל-2014, בעוד ו-CSCL רשמה ירידה של 3.5%.