סיכום בין איגוד המשתמשים לבין צים בנושא הוצאות המתנה של אניות
עפ"י הסיכום, באוניות, שלגביהן לא הוכרז תום מסע, וכתוצאה מכך נחסכו הוצאות ההובלה הנוספת לבעלי המטענים, ייגבה מבעלי המטענים תשלום עבור עלויות "עיכוב האוניה" בסכום נמוך מהסכומים, הנדרשים עבור הובלה נוספת עקב הכרזת תום מסע
00:00 ,17.10.2004
עפ"י הסיכום, גובה התשלום יהיה 160 $ ל-TEU החל מה- 29 באוגוסט 2004
עפ"י סיכום נוסף בין אגוד המשתמשים בהובלה ימית לבין חברת "צים", באוניות, שלגביהן לא הוכרז תום מסע, וכתוצאה מכך נחסכו הוצאות ההובלה הנוספת לבעלי המטענים, ייגבה מבעלי המטענים תשלום עבור עלויות "עיכוב האוניה" (Detention Contribution Fee), בסכום נמוך מהסכומים, הנדרשים עבור הובלה נוספת עקב הכרזת תום מסע, וזאת כהשתתפות בנזקי חברות הספנות עקב המתנת האוניות בנמלים ועבודת הנמל בקצב איטי בהרבה מהמקובל.
עפ"י הסיכום, גובה התשלום יהיה 160 $ ל-TEU החל מה- 29 באוגוסט 2004. לפני תאריך זה הסכום היה 125 $ ל-TEU, פרט לתקופה שבין ה-3 ל-10 באוגוסט 2004, שבה היה הסכום 175 $ ל-TEU.
מהנהלת איגוד המשתמשים נמסר כי לקוחות חברת "צים", ששילמו סכומים גבוהים יותר מ-160 $ ל-TEU בתקופה שמה- 29 באוגוסט 2004 ואילך, יקבלו החזרים על ההפרש מחברת "צים".
מאגוד המשתמשים דרשו פיצוי ממשלתי לבעלי המטענים על תשלום נוסף זה, והם מצפים להחלטה רשמית בעניין.
עפ"י סיכום נוסף בין אגוד המשתמשים בהובלה ימית לבין חברת "צים", באוניות, שלגביהן לא הוכרז תום מסע, וכתוצאה מכך נחסכו הוצאות ההובלה הנוספת לבעלי המטענים, ייגבה מבעלי המטענים תשלום עבור עלויות "עיכוב האוניה" (Detention Contribution Fee), בסכום נמוך מהסכומים, הנדרשים עבור הובלה נוספת עקב הכרזת תום מסע, וזאת כהשתתפות בנזקי חברות הספנות עקב המתנת האוניות בנמלים ועבודת הנמל בקצב איטי בהרבה מהמקובל.
עפ"י הסיכום, גובה התשלום יהיה 160 $ ל-TEU החל מה- 29 באוגוסט 2004. לפני תאריך זה הסכום היה 125 $ ל-TEU, פרט לתקופה שבין ה-3 ל-10 באוגוסט 2004, שבה היה הסכום 175 $ ל-TEU.
מהנהלת איגוד המשתמשים נמסר כי לקוחות חברת "צים", ששילמו סכומים גבוהים יותר מ-160 $ ל-TEU בתקופה שמה- 29 באוגוסט 2004 ואילך, יקבלו החזרים על ההפרש מחברת "צים".
מאגוד המשתמשים דרשו פיצוי ממשלתי לבעלי המטענים על תשלום נוסף זה, והם מצפים להחלטה רשמית בעניין.
עשוי לעניין אותך
מנהל נמל אשדוד: לא אכנע - קליטת עובדים תהיה רק על פי חוקי המדינה
טירה למנכ"ל צים: נמל חיפה פקוק ואינו מאפשר שירות סביר לתעשיות המיצאות
דורון גודר יכנס לתפקידו החדש כמנכ"ל צים כבר בראשית נובמבר
נמל חיפה ציין את כניסת השנה החדשה בנוכחות שר התחבורה שטרית
"האתגר של הסחר הימי הוא לשמור על זרימה מתמדת של תעבורה שעליה בנויה הכלכלה המודרנית והסחר העולמי"
האניה Zim Pusan פרקה מכולות בנמל אשדוד בשל הצפיפות בנמל חיפה