נציגי ועדי עובדים משמונה סקטורים בנמל חיפה הביעו תמיכתם בדודו פרץ

נציגי ועדי עובדים משמונה סקטורים בנמל חיפה הביעו, באופן נחרץ, את תמיכתם בדודו פרץ, יו"ר ועד עובדי נמל חיפה. אתמול הם חתמו על גילוי דעת שהופץ לאחר מכן לכלל עובדי הנמל


00:00 ,17.08.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
נציגי ועדי עובדים משמונה סקטורים בנמל חיפה הביעו, באופן נחרץ, את תמיכתם בדודו פרץ, יו"ר ועד עובדי נמל חיפה. אתמול הם חתמו על גילוי דעת שהופץ לאחר מכן לכלל עובדי הנמל.

"אנו, כל חברי הועדים בנמל חיפה, מבקשים להביע בזאת אמון מלא בצוות המו"מ מטעם נמל חיפה, לרבות העומד בראשו דודו פרץ – יו"ר צוות המשא ומתן לשינוי מבני בנמלי ישראל, כמי שהוביל ימים ולילות את צוות המשא ומתן וכמי גם שצריך להמשיך להוביל אותו תוך גילוי ידע בפרטים הקטנים ביותר במהלך המשא ומתן, בנחישות ובאמונה רבה כי הדבר נעשה לטובת כל עובדי נמל חיפה", נכתב בגילוי נדעת.

על גילוי הדעת חתומים נציגי הועדים של בתי המלאכה, מינהל, גוררות, עגינה, מנהלי עבודה ציוד, מנהלי עבודה תפעול, סוואר ובכירים.

כזכור, מאז החתימה של ההסתדרות והאוצר על הסכם ביניים, לפני שבועיים לערך, חלה תסיסה רבה בקרב העובדים והועדים והם הביעו תרעומת כנגד הועדים וההסתדרות על נכונותם לחתום על הסכם הביניים. מאבקי הכוח בין הועדים נמשכו בשני הנמלים, אשדוד וחיפה.

התמיכה הפומבית בדודו פרץ באה על רקע מאבקי כח פנימיים בנמל, ועל רקע קריאה של מספר חברי ועד טרנספורט, אליו משתייך דודו פרץ, להדיחו מתפקידו.