שר התחבורה האמריקאי בנמל לוס אנגל׳ס: מענק של 20 מיליון דולר

שר התחבורה האמריקאי, פיט בוטייג׳ג הגיע בשבוע שעבר לנמל לוס אנג׳לס ונפגש עם נבחרי ציבור ומנהיגים בתעשייה על מנת לחגוג את הענקת מענק תשתית RAISE פדרלי בסך 20 מיליון דולר עבור פרויקט הפרדה קריטי בדרגת כביש-רכבת בנמל


13:39 ,14.09.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

שר התחבורה האמריקאי, פיט בוטייג׳ג הגיע בשבוע שעבר לנמל לוס אנג׳לס ונפגש עם נבחרי ציבור ומנהיגים בתעשייה על מנת לחגוג את הענקת מענק תשתית RAISE פדרלי בסך 20 מיליון דולר עבור פרויקט הפרדה קריטי בדרגת כביש-רכבת בנמל.

 

״אנו גאים להיות כאן לציון התקדמות כה חשובה שנעשתה, אך גם מכירים בכך שיש עוד כל כך הרבה מה לעשות כדי לתקן את שרשראות האספקה ​​שנקרעו על ידי המגיפה ולהפוך אותן לגמישות יותר לשנים הבאות - וכאן יש לנו דוגמה מצוינת לכך״, אמר שר התחבורה של ארה״ב, פיט בוטייג׳ג. ״אנו שמחים לחגוג רשמית את הענקת הפרס של 20 מיליון דולר לנמל לוס אנג'לס כדי לצמצם את העיכובים בהובלת משאיות ולאפשר לרכבות משא להעביר סחורות מהר יותר, ולהפחית את עלויות המשלוח כחלק מהמאבק באינפלציה״.

 

"״הו רגע אבן דרך בהשקעה בנמלים של האומה שלנו ואני מברך את השר Buttigieg על שהביא את המימון הקריטי הזה למקום שבו הוא נחוץ ביותר״, אמר מנכ״ל נמל לוס אנג׳לס, ג׳ין סרוקה. ״כשער הסחר העמוס ביותר של חצי הכדור המערבי, המענק הזה יעזור לנו להאיץ עוד יותר את התוכניות שלנו לבנות חוסן, להגביר את היעילות והקיימות, כמו גם ליצור מקומות עבודה״.

 

הפרויקט יכלול בנייה של הפרדה בדרגת 4 מסלולים בין רכבת לכביש, אשר תאפשר גישה ללא הפרעה למשאיות למתקן תמיכה ימית בשטח של 80 דונם ב״טרמינל איילנד״, מיקום מרכזי המשרת את כל הטרמינלים בנמל מפרץ סן פדרו. נכון לעכשיו, הגישה למתקן זה נחסמת לעיתים בשל מיקומן של פסי רכבת שנמצאות בשימוש כבד.

 

עם השלמתו, מסילת הרכבת החדשה תחבר משאיות ישירות למערכת הכבישים המהירים בשני כיוונים, מה שיביא להפחתה של 2,500 עיכובים של שעות משאית מדי יום; ירידה של יותר מ-3,000 טונות של פליטות בשנה; והפחתה של 1,200 מיילים של משאיות ביום, מה שיפחית גם את פוטנציאל התאונות באזור. הפרויקט ייצר 300 מקומות עבודה חדשים.

 

המענק הפדרלי בסך 20 מיליון דולר מגיע מתוכנית המענקים לפי שיקול דעת של משרד התחבורה האמריקאי (DOT) לבניית תשתיות אמריקאיות עם קיימות ושוויון (RAISE), שקיבלה מימון נוסף במסגרת חוק ההשקעות בתשתיות ותעסוקה שעבר בקונגרס בשנת 2021. מענקי RAISE מתמקדים בתכנון והשקעות הון התומכות בכבישים, גשרים, מעבר, רכבת, נמלים ותחבורה בין-מודאלית.