נשיא לשכת הספנות הודה למנכ״לית משרד התחבורה על פועלה

ד״ר יורם זבה ביקש להודות לטרנר אייל על שיתוף הפעולה המקצועי והחברי רב השנים עם ענף הספנות על מרכיביו הרבים. כתב: ״אין לנו ספק שעוד נזכה ליהנות מהידע, הכישורים והניסיון הרב שלך גם בעתיד״


14:41 ,17.05.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

נשיא לשכת הספנות הישראלית, ד״ר יורם זבה, הוציא ביום שישי האחרון מכתב עבור קרן טרנר- אייל, מנכ״לית משרד התחבורה, שסיימה את עבודתה במשרד לאור חילופי השרים. טרנר אייל החלה את תפקידה כמנכ״לית משרד התחבורה ביולי 2016. 

 

ד״ר זבה ביקש להודות לטרנר אייל על שיתוף הפעולה המקצועי והחברי רב השנים עם ענף הספנות על מרכיביו הרבים.

 

העתקים ממכתבו של ד״ר זבה נשלחו לשר התחבורה סמוטריץ, שר החוץ ישראל כץ, ששימש כעשור בתפקיד שר התחבורה ומינה את טרנר-אייל לתפקיד, אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, רון תומר, נשיא התאחדות התעשיינים, ר/ח יגאל מאור, מנהל רספ״ן, שלמה ברימן, מנכ״ל חנ״י, חברי ועד לשכת הספנות, חברי פורום לקוחות הנמלים, וכן בכירי חברות הנמל בישראל.

 

ד״ר זבה כתב כי ״תרומתך המרשימה לפיתוח התשתיות בספנות ובנמלים ראויה לציון ולהערכה רבה שכן אלו מהווים תנאי יסוד להובלה בנתיבי הים אשר עליה מתבסס עיקר סחר החוץ של מדינת ישראל – מדינת יצוא-יבוא מובהקת. סחר זה הינו גורם מרכזי, חיוני וחסר תחליף (כשני שלישים מערך התמ״ג) בכלכלה שלנו.

  

״אין לנו ספק שעוד נזכה ליהנות מהידע, הכישורים והניסיון הרב שלך גם בעתיד. אנו בטוחים, כפי שאמר צ׳רצ׳יל באירוע אחר: ׳זה לא הסוף. זה אפילו לא התחלה של הסוף. זה אולי הסוף של ההתחלה״.