שרת התחבורה ביקרה בנמל המפרץ

השרה נפגשה עם מנכ״ל הנמל מי-האו צ׳יאנג, הדירקטור הישראלי בנמל יואב צוקרמן ובכירים נוספים בנמל וקיבלה סקירה מקיפה על הטכנולוגיות בנמל, נתוני הצמיחה והשאיפות לעתיד. השרה רגב: נפעל על מנת שהתחרות בנמלים תורגש אצל האזרחים


12:49 ,01.02.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח״כ מירי רגב ביקרה אתמול בנמל המפרץ. במהלך הביקור נפגשה השרה עם מנכ״ל הנמל מי-האו צ׳יאנג, הדירקטור הישראלי בנמל יואב צוקרמן ובכירים נוספים בנמל. כחלק מהסיור ברציפי הנמל ובחדרי השליטה, קיבלה השרה סקירה מקיפה על הטכנולוגיות בנמל, נתוני הצמיחה והשאיפות לעתיד. 

 

בסיור לקחו חלק בן היתר מנכ״ל משרד התחבורה אבנר פלור, המשנה למנכ״ל משרד התחבורה משה בן זקן, מנכ״ל חנ״י יצחק בלומנטל, יו״ר חנ״י עוזי יצחקי ומנהל רספ״ן צדוק רדקר.

 

שרת התחבורה, חה״כ מירי רגב: ״התרשמתי לראות את נמל המפרץ פועל במלוא המרץ וזאת כשנה וחצי מאז שזכיתי לחנוך את הנמל בטקס הפתיחה. הידע, הטכנולוגיה והסטנדרט הבין לאומי שמפעילת הנמל, חברת SIPG, הביאה עימה משנגחאי, ממצבת את ישראל ברף אחד עם שאר הנמלים המתקדמים בעולם. יחד עם חברת נמלי ישראל ורשות הספנות והנמלים, נפעל על מנת שהתחרות בנמלים תורגש אצל האזרחים בדמות הוזלת מחירים ותחרות מוגברת ובכך תסייע להורדת יוקר המחייה״.

 

מנכ״ל הנמל, מי-האו צ׳יאנג: ״נמל המפרץ שזוכה כיום לשרת את אזרחי ישראל ותורם רבות לכלכלה הישראלית הוא אחד מהנמלים המתקדמים ביותר בעולם. הנהלת הנמל תשמח לסייע לשרה ולמשרד התחבורה בשיתופי פעולה על מנת להמשיך ולהגדיל את התחרות בכלכלה הישראלית. הקמת הנמל היא הישג אדיר למדינת ישראל. אנו מודים לשרה ולגורמים המקצועיים במשרד התחבורה על שיתוף הפעולה המוצלח שהביא את נמל המפרץ להצלחתו״.