שירות חדש: קוסקו, OOCL, ONE ויאנג מינג יפעילו שירות בין אמריקה למזרח הים התיכון

שירות EMA, המופעל במשותף על ידי ארבע החברות, יכלול שש אניות בגודל פנמקס, ויציע שירות שבועי ישיר לחוף המזרחי של ארה״ב דרך נמל חיפה


12:52 ,06.02.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

שיתוף פעולה בין ארבע חברות בולטות הוכרז היום עם השקתו של שירות טרנס-אטלנטי שבועי חדש שיפעל בין מזרח הים התיכון לבין אמריקה. השירות החדש, שייקרא EMA, יופעל תוך שיתוף פעולה של חברת קוסקו, חברת OOCL, רשת ONE וחברת יאנג מינג ויספק שירות רשת יעיל ומקיף יותר. ההפלגה הראשונה במסגרת שירות זה תצא באפריל הקרוב.

 

כאמור, שירות EMA, המופעל במשותף על ידי ארבע החברות, יכלול שש אניות בגודל פנמקס. סבב הפקידה של השירות השבועי החדש הינו כדלקמן:

 

Mersin - Haifa - Alexandria - Istanbul - Piraeus - Genoa - Algeciras - New York - Norfolk - Savannah - Algeciras - Mersin

 

 

על פי ההודעה, שירות EMA, כשירות ייעודי בין מזרח הים התיכון לחוף המזרחי של אמריקה, יציע זמני שטעון תחרותיים ויספק תדירות שירות גבוהה יותר לעומת הקיים בשוק. באמצעות הכללת נמלי גנואה (איטליה) ואלג׳קיראס (ספרד) בסבב הפקידה, ארבע חברות הספנות המפעילות את הקו יוכלו להעניק שירות מערבה לספק שירותים מגוונים בתוך הים התיכון.

 

עוד נמסר בהודעה כי עם השקת שירות EMA החדש חברות קוסקו, OOCL, רשת ONE ויאנג מינג שמחות להציע שירות איכותי ומשופר אשר ייתן מענה לדרישות הלקוחות בשוק נישתי זה.

 

מקונמרט סוכני אנייה אשר מייצגת בישראל את יאנג מינג נמסר כי ״אנו מתרגשים ומצפים ביחד עם כל הלקוחות לקראת השירות החדש והישיר לארה״ב״.

 

רשת ONE מיוצגת בישראל על ידי סוכנות קראון שיפינג שנמצאת בבעלות משותפת של לוסי בורכרד ומנו ספנות. משה בן חמו, מסוכנות מנו ספנות, ציין כי ״אנחנו פותחים שירות חדש, ישיר לארה״ב כאשר השירות הזה ייתן מענה מצוין ללקוחות ביבוא וביצוא, בטרנזיט טיים מאוד טוב. מדובר בשירות שיהווה תחרות לקווים ישירים שנמצאים כבר פה״.

 

נזכיר כי את חברת OOCL מייצגת בישראל חברת סוכנות ימית ישראלית סקנדינבית.

 

מדוברות חברת נמל חיפה נמסר כי ״אנו שמחים וגאים להעניק את שירותינו המצוינים לכל מי שבוחר בנו״.