סוכנות Sappan מרחיבה את פעילות Medkon

הסוכנות הימית מקבוצת פרידנזון הודיעה על פתיחת קו חדש העונה לשם RES עם האנייה MEDKON LIA. הקו החדש יפקוד את נמל חיפה בתדירות של אחת ל-20 יום. בעקבות פתיחת הקו החדש חברת מדקון מפעילה כרגע שלושה קווים לנמלי ישראל


11:53 ,04.09.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת Sappan סוכנויות מקבוצת פרידנזון, אשר מייצגת בישראל את חברת Medkon Lines מטורקיה, הודיעה על פתיחת קו חדש העונה לשם RES עם האנייה MEDKON LIA. הקו החדש יפקוד את נמל חיפה בתדירות של אחת ל-20 יום. בעקבות פתיחת הקו החדש חברת מדקון מפעילה כרגע שלושה קווים לנמלי ישראל – קו EMX אשר פוקד את נמלי מרסין, חיפה ואשדוד, קו MISS אשר פוקד את אלכסנדריה, אשדוד, חיפה, גמליק, איסטנבול, ואיזמיר כאשר השירות לחיפה הינו פעם בשבועיים, וכאמור, קו חדש העונה לשם RES אשר פוקד את נמלי מרסין איסטנבול, מצרים, נובורוסיסק ונמל חיפה בלבד.

 

כמו כן הודיעה Sappan כי את קו MISS תשרתנה שתי אניות: Medkon Cankkale והאנייה Medkon Perla.

 

כמו כן נמסר מסוכנות ספן כי היא מציעה ללקוחות שירות מאיסקנדרון לחיפה באמצעות סוכן MEDITERRA. מדובר על אניית גלנוע ושמהTRANS CARRIER  אשר מציעה שירות שבועי עבור מטענים מתגלגלים, ציוד חריג, טריילרים בקירור ומטענים בתפזורת אשר משוחררים במסירה ישירה.

 

מנכ״לית ספן, בר כהן, בירכה על המהלך וציינה כי ״ספן מעוניינת להרחיב את סל השירותים המיוחדים ללקוחות תוך שימת דגש על שירות מותאם אישית ללקוחות״.