נמל חיפה: עודד גול-ורדי מונה לרב חובל הנמל ומ״מ ראש אגף ים

גול-ורדי, בעל ותק של עשרות שנים כרב חובל ושש שנים כנתב בנמל חיפה, החליף בתפקיד את נפתלי וייס, רב החובל הוותיק של הנמל אשר שימש בתפקיד ב-23 השנים האחרונות


10:28 ,01.07.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

מחברת נמל חיפה נמסר כי הבוקר נכנס לתפקיד רב חובל נמל חיפה וממלא מקום ראש אגף ים רב חובל עודד גול-ורדי. 

 

גול-ורדי, בעל ותק של עשרות שנים כרב חובל ושש שנים כנתב בנמל חיפה, החליף בתפקיד את נפתלי וייס, רב החובל הוותיק של הנמל. רב חובל וייס שימש בתפקיד ב-23 השנים האחרונות, תקופה ארוכה במיוחד שהייתה מלווה בשינויים אדירים. כאשר וייס נכנס לתפקידו, פקדו את נמל חיפה אניות שהיום נחשבות קטנות במיוחד, ורציפי המכולות היחידים בנמל פעלו ברציף המערבי והמזרחי. במהלך שירותו של וייס בנמל הוקמה חברת נמל חיפה, נבנה ונכנס לפעילות מלאה מסוף הכרמל ואניות בסדר גודל של עד 14,000 TEUפוקדות כעת את הנמל. בשנים האחרונות פיקח רב חובל וייס על כניסתן של שתי הגוררות החדשות של הנמל לפעילות מלאה, ״אלעד״ ו״אילן״, וכן של סירת הנתב החדשה - ״רוני״. גם מחלקת הים החדשה, בקצה הצפוני של הרציף המזרחי תוכננה ונבנתה בתקופה זו. במהלך שנותיו של וייס בנמל הוא מיצב את מחלקת הים ואת שירותי הניתוב שלה ברמה העולמית הגבוהה ביותר. 

 

מחברת נמל חיפה נמסר כי מדובר בתפקיד רב חשיבות הן בהיבט הניהולי של כמאה עובדי מחלקת הים, והן כתפקיד סטטוטורי בעל אחריות רבה לתנועה הימית בכל מרחב הנמל. כיום מחלקת הים של נמל חיפה מנתבת אניות הן לרציפי חברת נמל חיפה, והן למספנות ישראל, לרציף דגון ולרציף הדלק. כמו כן אחראי רב חובל הנמל על הפעילות הימית הענפה המתרחשת בימים אלה במסגרת בניית נמל המפרץ. 

 

עם פרישתו לגמלאות אמר השבוע נפתלי וייס: ״23 שנים זו תקופה ארוכה מאוד. תקופה של שינויים גדולים, התקדמות גדולה והרבה סיפוק. לא היה רגע אחד משעמם בתפקיד ואני שמח לסיים אותו כעת, ולהעביר את השרביט לעודד. אני מודה לכל מי שליווה אותי בשנים האלה, ומאחל בהצלחה לעודד גול ורדי ולכל עובדי מחלקת הים בנמל חיפה״.

 

מהנהלת חברת נמל חיפה נמסר: ״אנו מצדיעים לרב חובל נפתלי וייס ומודים לו מקרב לב על כל מה שעשה למען הנמל ולמען לקוחות הנמל. אנו בטוחים כי רב חובל גול ורדי יוביל את מחלקת ים בהצלחה ובמקצועיות רבה, ושנפתלי ייהנה מכל רגע כעת, כאשר הוא משתחרר מהאחריות הכבדה של התפקיד״.