נמל חיפה: יום הזהירות בדרכים למובילים

נועד להזכיר למשתמשי הנמל ובעיקר למובילים ולנהגי המשאיות את כללי ההתנהגות בנמל תוך דגש על כללי הבטיחות בעבודה הן בכביש והן באזורי הטעינה והפריקה


11:39 ,09.04.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

נמל חיפה ציין אתמול (ראשון) את יום הזהירות בדרכים אשר נועד להזכיר למשתמשי הנמל ובעיקר למובילים ולנהגי המשאיות את כללי ההתנהגות בנמל תוך דגש על כללי הבטיחות בעבודה הן בכביש והן באזורי הטעינה והפריקה. 

 

במסגרת אירועי היום חולקו לנהגי המשאיות שפקדו את הנמל חוברת המפרטת את כללי ההתנהגות בנמל על ידי דוד כהן, סמנכ״ל תפעול ומסופים, יוסף כעבייה, קצין בטיחות בתעבורה בנמל חיפה, יואב מרגלית, ראש אגף מכולות בנמל חיפה, וגבי בן הרוש, יו״ר מועצת המובילים. מחברת נמל חיפה נמסר כי החוברת תישלח בדוא״ל לחברות ההובלה בימים הקרובים. 

 

גבי בן הרוש ציין במהלך היום כי ״אני מברך את נמל חיפה ששם את הבטיחות בראש סדר העדיפות שלו ולא רק ביום הבטיחות, אלא במהלך כל השנה. מועצת המובילים רואה חשיבות ממדרגה ראשונה במניעת הקטל בדרכים ופועלת בנושא ללא לאות. ברור כי הקפדה על כללי ההתנהגות בתחומי הנמל חשובה לשמירה על בטיחות הנהגים ועובדי הנמל״.

 

עוד נמסר מנמל חיפה כי מדי יום פוקדות את הנמל אלפי משאיות שעוברות כיום בשער התפעולי הזמני, וממתינות לתחילת פעילותו של שער המטענים החדש של נמל חיפה  ברבעון השלישי של השנה. ״מדובר בשער טכנולוגי מתקדם שיאסוף את כל נתוני המשאית והמכולה באופן אוטומטי תוך כדי נסיעה ויסייע להתייעלות עבודת המובילים בנמל״.