נמל חיפה חנך משרד ביקורת מטענים חדש

בהמשך לפתיחת חדר המנוחה לנהגים, השלימו היום בנמל חיפה את הליך שיפור העבודה והמתקנים עבור נהגי המשאיות. עתה שירותי שחרור המטען יינתנו לנהגים במקום אחד, כשבחדר המנוחה מסוף תקשורת און ליין לבירור מצב אשרות המטען


00:00 ,28.04.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

נמל חיפה, שהצהיר באחרונה כי נהגי המשאיות הם מהלקוחות החשובים בנמל, השלים היום מהלך שכולל בנייה של מכלול מבנים בסמוך לשורש הרציף המזרחי ומסוף כרמל, שמטרת כולם- הקלה על נהגי המשאיות והסדרנים של חברות ההובלה.

מנמל חיפה נמסר כי, בצמוד לחדר הנהגים שנפתח בתחילת החודש נחנך היום משרד ביקורת המטענים החדש, שעבר ממשכנו הקודם והנוח פחות בבניין המכולות. משרד ביקורת המטענים אחראי על בדיקת תעודות השער ואישור תעודות הליווי שבאמצעותם משתחרר המטען מהנמל, ולכן משרד זה משרת את כלל ציבור הנהגים הפוקד את הנמל.

עוד מסרו כי, כעת יכולים נהגי המשאיות לקבל את כלל השירותים לשחרור המטען מהנמל במקום אחד, כאשר בחדר המנוחה במתחם מותקן גם מסוף תקשורת און ליין לבירור מצב אשרות המטען ליציאה מהנמל.

את היוזמה להקמת משרד המטענים החדש הוביל ירון קליין ממונה הביטחון בנמל, ויחד עם אנשי הבינוי, המחשבים והתקשורת בנמל הושלמה בניית הפרויקט תוך זמן קצר. על המעבר המהיר של משרד המטענים ממיקומו הקודם הופקד משה אקסול, עוזר ממונה הביטחון בנמל.

בנמל מזכירים עוד כי, בעת ביצוע שלב א', שכלל את חדר הנהגים, הוציא הנמל איגרת לנהגים בה נכתב: "אתה מהווה חלק מחוליה חשובה בשרשרת הלוגיסטית המשנעת מטענים מהנמל ואליו. הנהלת חברת נמל חיפה והנהלת מועצת המובילים והמסיעים בישראל, מעריכים מאוד את עבודתך הנעשית במסירות, באחריות וביעילות"

הוזכר עוד כי, גבי בן הרוש יו"ר מועצת המובילים והמסיעים הוסיף על כך: "אני מברך על התפיסה שהנהגים שלנו הם לקוחות חשובים בנמל חיפה. נמל חיפה הוא הראשון בישראל שמרים את הכפפה, נקווה שאחרים ילכו בעקבותיו. אני קורא לאנשים של משרד התחבורה לסייע לנו לדאוג להקמת חדרים שכאלה גם במקומות נוספים".