נמל חיפה: גידול של 31% בצפיות בדפי אתר האינטרנט של החברה

אתר האינטרנט של נמל חיפה חצה במהלך 2022 את רף 5.3 מיליון צפיות בשנה ועל פי נתוני חברת סימילר ווב, הינו המוביל בתחום הנמלים בישראל. פעילות מאומצת של מדור הכנסות אפשרו להנגיש מחשבונים מתקדמים עם מחירי אגרות מעודכנים לשנת 2023


11:21 ,27.12.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

אתר האינטרנט של נמל חיפה המשיך בשנת 2022, שנה שהייתה מאתגרת במיוחד, להיות העיניים והאוזניים המקוונות של המשתמשים בהובלה הימית בישראל. האתר המתקדם של הנמל שמציג בזמן אמת את נתוני העבודה מסביב לשעון ובשקיפות מלאה, רשם בשנת 2022 גידול 31% בצפיות בדפי האתר בהשוואה לשנת 2021, וחצה את רף 5.3 מיליון צפיות בשנה. האתר החדש, המציג את כל הפעילות התפעולית והעתידית באונליין, באופן שקוף ומלא, ממשיך להוות קפיצת מדרגה ברמת השירות. לשם השוואה, בטרם עלה המידע המלא לאונליין רשם אתר הנמל קצת יותר ממיליון צפיות בשנה. כעת כאמור, הנתון גבוה פי 5. על פי נתוני חברת סימילר ווב, אתר נמל חיפה הינו המוביל בתחום הנמלים בישראל, ובהפרש גדול.

 

עם כניסתה של שנת 2023 בסופ״ש הקרוב ייכנסו לתוקפם השינויים באגרות הנמלים השונות, זאת על פי הרפורמה בתעריפים שיצאה לדרך באוקטובר 2010. פעילות מאומצת של מדור הכנסות בנמל חיפה אפשרו להנגיש את המחשבונים המתקדמים לשנת 2023 עוד לפני ליל השנה החדשה, זאת בנוסף לחוברות תעריפים מעודכנות בעברית ובאנגלית שעלו לאתר. באתר בעברית ניתן למצוא גם עדיין בנפרד את כלל מחשבוני 2022 לנוחיות הלקוחות.

 

המחשבונים הבלעדיים של נמל חיפה נמצאים כאן וכוללים: מחשבון מכולות ייעודי ומתקדם המאפשר לחשב את כל סוגי האגרות הקשורות למכולות במקום אחד, ובחישוב אחד. המחשבון הפשוט להפעלה מאפשר לקבל תחשיב לכל סוגי המכולות, ולכל שילוב של שינוע מכולות, כולל אחסנה.

 

מחשבון אגרות כלי שייט המיועד בעיקרו לסוכני האוניות והוא כולל את התעריפים הנוגעים לכלי השייט. על המשתמש למלא את הפרטים הרלוונטיים לשירות אותו הוא מעוניין לקבל. בין היתר, על המשתמש להקיש את אורך האונייה, תקופת השהייה בנמל, סוג האנייה וכו׳. האגרות המחושבות אוטומטית על ידי המחשבון הן: דמי מעגן, דמי מנגש, דמי אשפה, דמי שיפוליים, דמי עיתוק, ותשלום עבור מים, וגם סה״כ לתשלום עבור כל האגרות הנדרשות. יש לציין שבמהלך 2020 חלק ניכר מאגרות כלי השייט (מעגן, מגדלור, איכות הסביבה ועיתוק) עברו לאחריות חברת נמלי ישראל עם מעבר מחלקת ים לחנ״י אולם נכון לעכשיו הם הושארו במחשבוני נמל חיפה כשירות ללקוחות שלא יכולים לקבל שירות חישוב זה בשום מקום אחר נכון להיום. 

 

שישה מחשבוני מטען כללי הכוללים את חישובי התשלום עבור כלל סוגי המטענים בנמל, ובסה״כ קרוב ל-130 סוגים שונים של מטען ביבוא ויצוא ובמעבר, במסירה ישירה ועקיפה. כל שיש לעשות הוא לבחור את סוג המטען המבוקש, ביבוא או יצוא, מסירה ישירה או עקיפה, להקיש את מספר היחידות\טונות של המטען, ולקבל את פירוט כלל התשלומים. 

 

זוהר רום, מנהל התקשורת השיווקית בנמל חיפה והאחראי על אתר הנמל: ״המחשבונים האינטרנטיים של אתר האינטרנט של נמל חיפה הם פיתוח בלעדי של הנמל ועדיין מהווים את הכלי היחיד בקהילת ההובלה הימית בישראל שנותן פתרון מיידי ופשוט ללקוחות הנמל בארץ ובעולם. האתר של נמל חיפה הוא המוביל בתחום בישראל, ורשם השנה לראשונה למעלה מ-5 מיליון צפיות, פי חמישה מהנתונים שהושגו בשנת 2018 ופי 4 מהנתונים של 2019. גם ביחס ל-2021 נרשמה עליה יפה של 31%. אני מודה לאנשי מדור הכנסות על העבודה הזריזה והמדויקת שאפשרה להעלות את המחשבונים במלואם עוד לפני כניסת השנה החדשה״.