מאיר תורג'מן מונה כיו"ר ועד זמני בנמל חיפה

לאור התפטרות כל חברי ועד עובדי הטרנספורט בנמל, מינה יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות אבי אדרי את תורג'מן כיו"ר לתקופת מעבר עד הבחירות


14:45 ,10.04.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

יו"ר ועד הטרנספורט של נמל חיפה מאיר תורג'מן מונה על ידי ההסתדרות כיו"ר זמני לתקופת מעבר לאחר ההתפטרות הקולקטיבית של חמשת חברי הוועד בשבוע שעבר.

 

התפטרות חברי הוועד לאור מחלוקות פנימיות במשא ומתן מול משרדי התחבורה והאוצר בנוגע לרשת הביטחון שדורשים העובדים, ובמיוחד בנוגע לעובדי דור ב'.

 

כרגע לא נקבע תאריך יעד לבחירות חדשות לוועד הטרנספורט.

 

יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות אבי אדרי: "הם לא הסתדרו ביניהם והחליטו שהם מתפטרים. ננסה לעשות את הבחירות כמה שיותר מהר, אנו רק מחכים שהמצב יתייצב. אחרי הכל, לא כל יום מתפטר ועד עובדים. בדקנו שהכל בסדר ומינינו את מאיר (תורג'מן) שינהל את העניינים כוועד מעבר".

 

עד כמה זה ישפיע על המגעים מול הממשלה?

"יש ועדים אחרים שלא התפטרו בנמל וכולם במקומם עומדים. אני מאמין שהאינטנסיביות תהיה פחותה".

 

תורג'מן: "הגענו למסקנה שאת ההרכב הנוכחי צריכים לשנות, כי יש חילוקי דעות גדולים מדי. במקום שאחד התפטר, התפטרו כולם. קיבלתי מאבי אדרי מינוי להיות יו"ר הוועד זמני".

 

הבטחת העסקת עובדי דור ב' היא נקודת המחלוקת היחידה מול הממשלה?

"אנחנו רוצים הגנה מפיטורים לכל עובדי דור ב', שאפשר יהיה להגן עליהם בעקבות הכישלון של הרפורמה. זה משהו שאני לא מוכן להתפשר עליו. בנוגע לרשת הביטחון, אפשר להגיע להבנה, גם בנוגע לתשתיות אפשר להגיע להבנה. המכשול היחיד הוא הגנה מפיטורים".