הנהלת לשכת הספנות נפגשה עם הנהלת קבוצת אדאני

ההודים יזמו את הפגישה במסגרת רצונם ללמוד היבטים שונים על הנמלים והספנות בישראל. הפגישה ארכה כשעתיים והאורחים למדו על החוקים והתקנות בענף, על הרגולציות החשובות, ועל התפתחות הענף בשנים האחרונות


14:50 ,21.03.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

היום התקיימה פגישה בין קפטן סאנדיפ מיאטה, נשיא חברת Adani Ports & SEZ, וניקולאי פריס, מנהל נמלי אדאני מחוץ להודו, ובין לבין הנהלת לשכת הספנות, ד״ר יורם זבה ויוחנן וולך. האורחים הגיעו לפגישה ממובאי.

 

ההודים יזמו את הפגישה במסגרת רצונם ללמוד היבטים שונים על הנמלים והספנות בישראל. שני האורחים בעלי ידע וניסיון רבים בענף והקרינו נעימות בצד נחישות עסקית.

 

הפגישה ארכה כשעתיים והאורחים למדו על החוקים והתקנות בענף, על הרגולציות החשובות, ועל התפתחות הענף בשנים האחרונות. הם הדגישו שהם באים עם תכניות משמעותיות לפיתוח נמל חיפה שאת מניותיו רכשו לאחרונה.

 

קפטן סאנדיפ הדגיש את התרשמותו החיובית מסחר החוץ האינטנסיבי של ישראל, האחוז הגבוה של סקטור המכולות והידע המקצועי והניהולי שפגש בנמל. ניקולאי אף הצהיר שהוא מתכוון לבוא הנה לעיתים קרובות וללמוד את השפה העברית.

 

אנשי הלשכה התרשמו כי מנהלי קבוצת אדאני רציניים מאוד בשאיפותיהם לקידום הנמל וללא ספק ינצלו באופן מושכל את חלק התמורה מקניית חברת הנמל שזרם לקופת החברה המקומית.

 

מלשכת הספנות הישראלית נמסר עוד כי ״הנהלת הלשכה מצדדת בהפרטת ניהול הנמלים לטובת כל הצדדים המעורבים, ובהדגשה על העובדים וההנהלה״.