תקלה גרמה לעיכובים בכניסת משאיות לנמל המפרץ

לטענת הנהגים, ההמתנה הארוכה גרמה לפקק משאיות בכביש הגישה לנמל וגרמה לנהגים לחרוג מתקנות חוק שעות עבודה ומנוחה. נמל המפרץ: בעקבות תקלה, נוצר פקק משאיות אשר הפריע למהלך התנועה. בימים אלו מבצעת חנ״י פיתוח משמעותי של כבישי הגישה לנמל


13:23 ,15.03.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

אתמול אחר הצהריים הורגשו עיכובים ותורים בכניסה לנמל המפרץ בחיפה. נהגי משאיות המתינו זמן ארוך בתורים והוכנסו לנמל בקצב איטי על מנת לאסוף ולפרוק מכולות.

 

לטענת הנהגים, ההמתנה הארוכה גרמה לפקק משאיות בכביש הגישה לנמל וגרמה לנהגים  לחרוג מתקנות חוק שעות עבודה ומנוחה וישנם נהגים שהעדיפו לעזור את תחום המכולות.

 

גבי בן הרוש, יו״ר מועצת המובילים, ציין כי ״מובן שלפעמים ישנן תקלות טכניות, אולם לא ייתכן שהנמל יתרץ כל פעם במשהו אחר ויודיע על תקלה במנופים ובסוף הנהגים שעומדים בתור בכניסה לנמל רואים את המנופים עובדים כתיקנן כאשר מדובר ברכבים הנמליים. החברה מפסידה והנהג יוצא עבריין בעל כורחו, אז בשביל מה המדינה השקיעה בנמלים החדשים אותם היא מכנה ׳נמלי הייטק׳ אם ההתנהלות שלהם לא שונה ממה שקורה בנמלים הוותיקים?״.

 

מנמל המפרץ SIPG נמסר כי ״במהלך היום אירעה תקלה בשער הכניסה, המכיל טכנולוגיות רבות המסייעות לתפעול בטוח, מהיר ואיכותי של כניסת ויציאת המשאיות. בעקבות התקלה, נוצר פקק משאיות אשר הפריע למהלך התנועה בכבישים הזמניים המקיפים את הנמל. בימים אלו מבצעת חנ״י פיתוח משמעותי של כבישי הגישה לנמל. לכשיושלם הפיתוח, גם במקרה של תקלה בשער לא תיווצר הפרעה לתנועה״.