נשיא לשכת הספנות: יש לצפות לעיכובים והפרעות בפעילות הנמלים

ד״ר יורם זבה פנה באמצעות מכתב באנגלית לקהילת סוכני הספנות וחברות הספנות בו הוא מציין כי כתוצאה מהתקפת חמאס אתמול ישראל נמצאת במצב חירום לתקופה לא ידועה. הביע במקביל הערכה עמוקה לעובדי הנמלים בשעה קשה זו


13:51 ,08.10.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

ד״ר יורם זבה, נשיא לשכת הספנות הישראלית, פנה במכתב לעובדי ומנהלי כלל הנמלים בישראל – נמל אשדוד, נמל חיפה, נמל אשקלון, נמל הדרום, נמל המפרץ, נמל מספנות ומסוף הכימיקלים וביקש להביע הערכה עמוקה על פועלם.

 

ד״ר זבה כתב כך: ״קהילת חברות וסוכני הספנות מביעה הערכה עמוקה והכרת תודה מיוחדת לעובדי הנמלים ומנהליהם הממלאים את חובתם הלאומית בשעה קשה זואנו יודעים היטב את התנאים הלא פשוטים שאתם נאלצים לאמץ בשרות חיוני וחשוב זה. מהיכרות קרובה עמכם, אנו יודעים ובטוחים שיש על מי לסמוך. שמרו על עצמכם וכל הכבוד״.

 

נשיא לשכת הספנות הוציא בנוסף מכתב באנגלית לקהילת סוכני הספנות וחברות הספנות בו הוא מציין כי כתוצאה מהתקפת חמאס אתמול ישראל נמצאת במצב חירום לתקופה לא ידועה.

 

ד״ר זבה מבהיר במכתבו לחברות הספנות הזרות ולסוכניהם כי שירותי נמל מוגדרים בישראל כ״שירותים חיוניים״ ולכן הנמלים ממשיכים לעבוד כרגיל, אם כי העבודה מתקיימת במתכונת חירום ולפי נהלים המוגדרים על ידי הרשויות המתאימות.

 

ד״ר זבה הוסיף במכתבו כי יש לצפות לעיכובים בהפרעות בפעילות התפעולית ומבקש לעקוב אחר פרסומי לשכת הספנות הישראלית מקרוב.