נמל אשדוד: שני עובדים הושעו מוועד ציוד מכני

הסיבה להשעייה, על פי מכתבו של בר-דוד, היא ניסיונותיהם של אבן חיים ואברמוביץ׳ לשכנע עובדים אחרים לעבור ולהתפקד בהסתדרות הלאומית. אבן חיים בתגובה: דוחה מכל וכל את ההאשמות שמייחסים לי


14:35 ,23.09.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

אתמול הוציא ארנון בר דוד, יו״ר ההסתדרות החדשה, מכתב לאבי אבן חיים ואבישי אברמוביץ׳ ובו הוא מודיע להם על השעתיים מוועד עובדי ציוד מכני בנמל אשדוד. זאת עד להחלטת ועדת המשמעת של אגף לאיגוד מקצועי בעניין.

 

הסיבה להשעייה, על פי מכתבו של בר-דוד, היא ניסיונותיהם של אבן חיים ואברמוביץ׳ לשכנע עובדים אחרים לעבור ולהתפקד בהסתדרות הלאומית, כמו גם נסיונותיהם להכשיל את הסכם הרפורמה המתגבש.

 

בר דוד ציין במכתבו כי שלושת חברי הוועד האחרים בוועד ציוד מכני – עמית שרף, דוד אמויאל וערן אואט- התלוננו על התנהלותם של אבן חיים ושל אברמוביץ׳. לטענתם, אבן חיים כינה בפוסטים בפייסבוק את ההסתדרות החדשה ״ארגון פשיעה בישראל״ ואת הסכם הרפורמה המתגבש ״רפורמה כושלת״.

 

על פי מכתב שהוציא בנושא אבי אדרי, יו״ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, ״אנחנו בעיצומו של מו״מ קריטי בנמל אשדוד המחייב הפגנת אחדות ועוצמה למול גורמי המדינה המעורבים במו״מ״. הוא מבקש להביא את התנהגותם של השניים לוועדת המשמעת לשם קיום הליך משמעתי לבירור מקיף ולהרחיקם מוועד העובדים.

 

אבי אבן חיים אמר בתגובה: ״אני דוחה מכל וכל את ההאשמות ההזויות שמייחסים לי. לא אתן יד לדיקטטורה בוועד העובדים. הגשנו פיטיציה יחד עם העובדים על אי אימון בוועד, ופתאום ממציאים המצאות. אני שומר לעצמי את הזכות להגיב בכל האמצעים החוקיים העומדים לרשותי״.