נמל אשדוד: העובדים מחו בעת ביקור יו״ר ההסתדרות

עובדי נמל אשדוד קיבלו את פני ארנון בר-דוד שהגיע היום לביקור בנמל עם שלטים כגון ״העתק הדבק - לא בנמל אשדוד!״, ״חיפה חוסל - אשדוד בדרך״, ״הסכם שלא מיטיב עם העובדים לא חותמים״ ועוד


07:35 ,29.08.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

יו״ר ההסתדרות, ארנון בר דוד, הגיע היום לביקור בנמל אשדוד, וזכה לקבלת פנים סוערת מצד העובדים שהפגינו ומחו על תפקוד ההסתדרות בנושא קידום הרפורמה בנמל אשדוד. כזכור, רק אתמול (ג׳) נחתם בנוכחות בר-דוד הסכם היסטורי בנמל חיפה שהסדיר את נושא מעבר מחלקת ים לחברת בת ממשלתית והבטיח לפעילותה בלעדיות במשך 10 שנים. 

 

העובדים באשדוד קיבלו את פני בר-דוד עם שלטים כגון ״הגנה לעובדים - עבודה בעיניים״, ״למכירה 1,400 משפחות״, ״העתק הדבק - לא בנמל אשדוד!״, ״חיפה חוסל - אשדוד בדרך״, ״הסכם שלא מיטיב עם העובדים לא חותמים״, ועוד, וזאת בניגוד בולט למצב השורר בחברת נמל חיפה שמתקדמת בצעדים בטוחים לעבר הפרטת הנמל ומכירתו לגורם פרטי. בנמל אשדוד, לעומת זאת, קיים מרחק גדול מחתימה על עקרונות הרפורמה. העובדים מסוכסכים בינם לבין עצמם, חשים כי ההסתדרות אינה מייצגת אותם נאמנה ומתקשים להתקדם ולהגיע להסכמות בנושאים מהותיים. בנוסף לכך, בתפקיד המנכ״ל משמש ממלא מקום עד שימונה מנכ״ל קבוע, יו״ר הדירקטוריון צפויה להשלים כהונה בת שנתיים בקרוב ובמשרד התחבורה נמצא כעת שר זמני עד שעתידו יתברר לאחר הבחירות בחודש הבא. כל אלה, אינם תורמים להתקדמות העניינים בנמל אשדוד.