חברת נמל אשדוד ערכה מפגש לקוחות פרימיום.
במפגש השתתפו, לצד בכירי הנמל, גם בכירים של מועצת המובילים והמסיעים ומובילי המטענים הגדולים של הנמל.
מנכ"ל נמל אשדוד בפועל יצחק בלומנטל: "המפגש השנתי נועד לפתוח ולבסס ערוץ הידברות ודו שיח מקצועי פתוח בין המובילים לבין הנהלת נמל אשדוד, במטרה לסייע ללקוחות הנמל ולהיענות לצרכים לוגיסטיים וניהוליים".
בלומנטל הוסיף שפוטנציאל הנמל אינו ממוצה בשעות אח ר הצהריים והערב (משמרות ב' ו-ג') כתוצאה ממחסור במשאיות להובלת המטענים, למרות שיש לנמל את היכולת לשרת את הלקוחות אם היו מתקבלות משאיות לאורך כל שעות היממה.
בלומנטל: "ישנו פרדוקס: בגלל שתנועת הרכבים בנמל ומחוצה לו יורדת בשעות הערב, ניתן לבצע יותר סבבים והנסיעה בכבישי ישראל בטוחה יותר ופקוקה פחות, אך מאידך כמות המשאיות המגיעות לנמל יורדת. יש לנושא השפעה על כלכלת מדינת ישראל ועל חברת הנמל ולקוחותיה. העליתי את הנושא בפני מנכ"ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים כי יש לחלק את מערך תנועת המשאיות על פני היממה ולגרום לתפוקה גדולה יותר, בטוחה יותר ומספר סבבים רב יותר שיוביל לרווחיות".
יו"ר מועצת המובילים גבי בן הרוש שיבח את חברת הנמל על השיפור בשירות ועל הרצינות הרבה וההתייחסות למובילים היבשתיים.