חברת נמל אשדוד הכשירה, זו הפעם הראשונה, מנחים פנים-ארגוניים בנושאים רכים, להנחיות של שירות.
המנחים הינם עובדי נמל, שמעבר לעבודתם השוטפת יעבירו סדנאות שירות לעובדים בסקטורים השונים בנמל. בשלב ראשון, יודרכו עובדי חטיבת התפעול, הבאים במגע בנקודות האמת עם נהגי המשאיות הפוקדים את הנמל ביחידות מנהלי עבודה, TOS, מרכז תמיכה תפעולי (מת"ת) ומקדמים.
הסדנא תיגע בתכנים כמו שירות לקוחות בעידן מרושת ותחרותי, תפיסת שירות אישית ומשמעותה, ממדי השירות, תקשורת מקדמת ומודלים לטיפול באתגרי שירות. בסדנא משתתף כמרצה אורח אבי קוסטו, נציג מועצת המובילים ומנכ"ל סע-שא, שימציג את נקודת המבט של הלקוחות.
המנחים שהוכשרו הם: רמ"ח שירות לקוחות רם שובל; ראש יחידת TOS רובי פלך; עוזרת רמ"ח שירות לקוחות אנה לוי; אחראית מת"ת יפעת שרון; ומתכננת שטח ביחידת TOS טלי כהן.
הסדנאות, בנושא "שירות כשפה ודרך חיים", נבנו על ידי מחלקת שירות לקוחות בחטיבת הלקוחות, בליווי חברת "אַיֶכָּה" בניהולה של שרון חן, ובתיאום עם חברי פורום המנהלים לשירות לקוחות בראשות סמנכ"ל הלקוחות, אלי בר יוסף.
המחזורים הראשונים של ההכשרה החלו החודש. בשלב ראשון יודרכו כ-120 עובדים, כשהכוונה היא להרחיב את הסדנאות לכלל נותני השירות, פנימי וחיצוני כאחד, במהלך שנת 2015.