יו״ר דירקטוריון נמל חיפה ייצא לחופשה; שוקל התמודדות בבחירות לכנסת

אשל ארמוני: ״העשייה הציבורית היא חלק ממני. בעקבות הקדמת הבחירות ולאחר פניות בנושא, החלטתי לבחון את האפשרות להיכנס למערכת הפוליטית ולהמשיך בעשייה ברמה הארצית. לכן, הודעתי היום על יציאתי לחופשה״


15:02 ,02.01.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

יו״ר דירקטוריון נמל חיפה, אשל ארמוני, הודיע היום לדירקטוריון ולהנהלת הנמל על יציאתו לחופשה בשל הקדמת הבחירות. ההודעה המוקדמת נעשתה בהתאם להנחיות ועל פי נהלי רשות החברות הממשלתיות.

 

בשיחה עם חברי הדירקטוריון אמר ארמוני: ״העשייה הציבורית היא חלק ממני בשלושים השנים האחרונות. רק לפני מספר ימים ציינתי כיו״ר נמל חיפה את הסכם העקרונות לרפורמה בנמל, מהלך שהובלתי עם הנהלת הנמל, הדירקטוריון והעובדים בשיתוף פעולה מלא עם ההסתדרות, שרי האוצר והתחבורה, מנכ״לי משרדיהם, רשות החברות וגורמים נוספים. בעקבות הקדמת הבחירות ולאחר פניות בנושא, החלטתי לבחון את האפשרות להיכנס למערכת הפוליטית ולהמשיך בעשייה ברמה הארצית. לכן, הודעתי היום על יציאתי לחופשה״.

 

במהלך תקופת היעדרותו, חברי הדירקטוריון ימלאו את מקומו כיושבי ראש ישיבות הדירקטוריון שיתקיימו.

 

אשל ארמוני נכנס לתפקידו בחודש אפריל 2017. במהלך תפקידו הוביל לרפורמה בנמל חיפה באמצעות החתימה על הסכם העקרונות עם משרדי התחבורה והאוצר וההסתדרות, ולאישור תכנית אסטרטגית שתוביל את נמל חיפה לתחרות עתידית מוצלחת.

 

ארמוני, תושב תל אביב, כיהן לפני תפקידו זה כמנכ״ל משרד הבנוי והשיכון. במסגרת תפקידו ניהל את מערך הזכאות וההגרלות של פרויקט מחיר למשתכן עבור למעלה מ-80 אלף משקי בית. לפני כן שימש ארמוני כמנכ"ל עיריית כפר סבא במשך כ-4 שנים. ארמוני שירת במשך שנים ארוכות במוסד למודיעין ותפקידים מיוחדים ובתפקידו האחרון בארגון כיהן כראש אגף (מקביל לדרגת אלוף).

 

ארמוני הוא בעל תואר ראשון בכלכלה והיסטוריה באוניברסיטה העברית, תואר שני במדעי הדתות מאוניברסיטת תל אביב, וכן בעל תואר MBA במנהל עסקים