ועדי העובדים באשדוד: מתנגדים להוצאת מחלקת ים מהנמל

ראשי ועדי העובדים בנמל אשדוד מבהירים נחרצות כי מחלקת ים של חברת נמל אשדוד תישאר בנמל על ציודה ועל עובדיה. ״עובדים שיעזבו יתנו שירות לנמל הדרום בלבד. בנמל אשדוד עובדים ויעבדו עובדי הנמל בלבד״


14:28 ,31.12.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

ראשי ועדי העובדים בנמל אשדוד בהם עמית שרף, יו״ר ועד ציוד מכני, גדי בוטבול, יו״ר ועד תפעול, דודו אפריאט, יו״ר ועד מנ״ע ומיכל לוגסי, יו״ר ועד מינהל, העבירו מכתב ליו״ר ההסתדרות אבי ניסנקורן ובו הם מביעים עמדה נחרצת לגבי הישארותה של מחלקת ים בנמל אשדוד.

 

ככל הידוע, קיימים במחלקת הים של נמל אשדוד חילוקי דעות לכאן ולכאן, ויש המצדדים בהוצאת מחלקת הים מחוץ לחברה ומעבר לחברת בת של חנ״י בשל סיבות שונות.

 

לאור כך, כאמור, הוציאו ראשי הוועדים המוזכרים מכתב בו הם חוזרים ומבהירים כי מחלקת הים – כמו כל הסקטורים האחרים בנמל – תישאר בבעלות המדינה ובחברת נמל אשדוד. ראשי הוועדים מדגישים במכתבם כי ״עובדים אשר יחליטו לעזוב את נמל אשדוד יוכלו לתת שירות לנמל הדרום בלבד, ולא יוכלו לתת שירות לנמל אשדוד – בנמל אשדוד עובדים ויעבדו עובדי הנמל בלבד״.

 

ראשי הוועדים אף מבקשים להבהיר כי כל הציוד של מחלקת ים יישאר ברשות חברת נמל אשדוד, וכי כנגד כל עובד שייגרע ממצבת העובדים במחלקת ים בנמל אשדוד יש להשלים מספר עובדים בהתאמה למצבת העובדים במחלקת הים.