משרד התחבורה לנמלים: מצאו פתרונות לצמצום התור התפעולי

עופר מלכה, מנכ״ל משרד התחבורה, כותב ליו״ר חברות נמלי חיפה ואשדוד כי עליהם לממש את אחריותם למציאת פתרון לצמצום התור התפעולי. ״זוהי אחריותכם לפעול כפי שהוסמכו חברות הנמל שלכם כדי לספק שירות בלוחות זמנים קצרים״


13:11 ,31.05.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

עופר מלכה, מנכ״ל משרד התחבורה, פנה היום לראשי הנהלות הנמלים – יו״ר חברת נמל אשדוד, אורנה הוזמן-בכור, ויו״ר חברת נמל חיפה, אשל ארמוני, בדרישה כי ימצאו פתרון לתור התפעולי בנמלים.

 

מלכה כותב לשניים כי ״בהמשך למכתבו של מנכ״ל חברת נמל אשדוד אודות חזרת ההסתדרות מההבנות שהושגו לתגבור כוח אדם חיצוני לפתרון התור התפעולי בנמלים, ובהמשך לסיום ההסכמים שהושגו עם ועדי העובדים לתקופה מוגבלת – התוצאה לעת הזו היא שהתור התפעולי לא צומצם״.

 

מלכה מציין עוד כי בפגישות שקיים עם חנ״י, רספ״ן וחברות הנמלים עולה כי התור צפוי להגבר בחודשים הקרובים עת יצאו עובדים רבים לחופשות הקיץ. לאור זאת, כותב מלכה ״הנחתה אותי שרת התחבורה כי תממשו את אחריותכם למציאת פתרון לצמצום התור התפעולי״.

 

הוא ממשיך: ״זוהי אחריותכם לפעול כפי שהוסמכו חברות הנמל שלכם כדי לספק שירות בלוחות זמנים קצרים ובמטרה שלא יתהווה תור תפעולי בלתי סביר כפי שאנו חווים בימים אלו״.

 

מלכה מבקש להיפגש עם ראשי נמלי חיפה ואשדוד תוך שבוע על מנת שיתעדכן בפתרון שנמצא.