משבר הקורונה: חנ״י מודיעה על הקלות והטבות למשק הנמלי

החברה הודיעה על הכפלת המענק במסגרת פרויקט ״לילה טוב״ ועל דחיית המועד לביצוע התשלום הרבעוני הקרוב עבור לקוחותיה המשתמשים בשטחי הפארק הלוגיסטי בנמלים. עוזי יצחקי: בשעה זו על כולנו לשלב ידיים ולהירתם למאבק במשבר הקורונה


10:15 ,19.03.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת נמלי ישראל (חנ״י) נרתמת לתמיכה במשק עקב התפרצות נגיף הקורונה. החברה תיישם שורת הקלות ותמריצים במשק הנמלי.

 

כחלק מהיוזמה החברה מרחיבה את מענק פרויקט ״לילה טוב״ אשר יוכפל באופן זמני. מיזם ״לילה טוב״ של חנ״י ומשרד התחבורה נערך בשיתוף נמלי חיפה ואשדוד ומועצת המובילים, במסגרתו יצואנים ויבואנים המשנעים מכולות מלאות בשעות הערב והלילה זכאים למענק כספי. החל מאמש (רביעי) יינתן מענק בסך 200 שקל בגין שינוע של מכולה מלאה מ/אל הנמל, בין השעות 22:00 ל 06:00, עפ״י תנאי המיזם.

 

בנוסף, החברה תיישם הקלות ללקוחותיה המשתמשים בשטחי הפארק הלוגיסטי בנמלים ע״י דחיית המועד לביצוע התשלום הרבעוני הקרוב. במקביל, החברה הקדימה תשלומים לספקים אשר עובדים עמה.

 

עוזי יצחקי, יו״ר חברת נמלי ישראל: ״אנו בחנ״י מבינים כי בשעה זו על כולנו לשלב ידיים ולהירתם למאבק במשבר הקורונה תוך ניסיון למזער, ככל הניתן, את ההשלכות הכלכליות הנגרמות למשק הנמלי וללקוחותינו. חברת נמלי ישראל ממשיכה גם בימים אלו, תוך הקפדה על הנחיות משרד הבריאות, בעבודות הקמת הנמלים החדשים והשלמת הרפורמה בנמלי הים לטובת המשק הישראלי והציבור כולו, במטרה להביא להעלאת רמת השירות בנמלים, להתייעלות ויצירת מסחר תחרותי בעתיד״.

 

שלמה ברימן, מנכ״ל חברת נמלי ישראל: ״חברת נמלי ישראל ממשיכה גם בימים אלו בבניית הנמלים החדשים ובשדרוג ושיקום הנמלים הקיימים תוך שמירה והקפדה על ההנחיות, זאת מתוך הבנת החשיבות כי השקעה בתשתיות תזרז את היציאה מהמשבר ומתוך ניסיון החברה ממשברים קודמים, אשר הביאו לגידול סחר החוץ של המדינה״.