חנ״י: פורסם מכרז לאיתור מנכ״ל חדש לחברת נמלי ישראל

חברת נמלי ישראל פרסמה מכרז לאיתור מנכ״ל חדש לחברה, אשר יחליף את המנכ״ל שלמה ברימן עם סיום כהונתו ב-2021. שלמה ברימן מכהן כמנכ״ל חנ״י מאז 2006 וכהונתו הוארכה על ידי הדירקטוריון פעמיים


12:08 ,17.05.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת נמלי ישראל פרסמה מכרז לאיתור מנכ״ל חדש לחברה, אשר יחליף את המנכ״ל שלמה ברימן עם סיום כהונתו ב-2021 ויציאתו לפנסיה לאחר 15 שנה בתפקיד ו-40 שנות עבודה בחברה. ברימן יעזוב את תפקידו לאחר סיום הקמת שני הנמלים החדשים בחיפה ובאשדוד והפעלתם על ידי חברות פרטיות בינלאומיות והעברת מחלקות הים של הנמלים הקיימים לידי חנ״י.

 

המנכ״ל שייבחר יחליף את שלמה ברימן, אשר יסיים את תפקידו לאחר 15 שנים, בהן החברה תכננה, יישמה והובילה עם משרד התחבורה תכנית אסטרטגית ורפורמה בנמלי הים לטובת המשק הישראלי, וצפויה לסיים בחודשים הקרובים את הקמתם של שני נמלים חדשים. כאמור, המנכ״ל החדש ינהל תחתיו גם שתי חברות בת עם העברת מחלקות הים של אשדוד וחיפה לחנ״י במסגרת הרפורמה החדשה להעלאת רמת השירות בנמלים.

 

שלמה ברימן מכהן כמנכ״ל חנ״י מאז 2006 במהלכן החברה סיימה את הקמת מסוף היובל לנמל אשדוד, הקימה את מסוף הכרמל לנמל חיפה ותכננה ויישמה תכנית אב אסטרטגית ארוכת טווח, שהובילה להקמת הנמלים החדשים ואושרה על ידי ממשלת ישראל בהובלת שר התחבורה דאז ישראל כ״ץ. דירקטוריון נמלי ישראל אישר פעמיים את הארכת כהונתו של ברימן לשם השלמת הרפורמה לקליטת מחלקות הים כחברות בנות של חנ״י והוא צפוי לסיים את תפקידו ב-2021.

 

עוזי יצחקי, יו״ר דירקטוריון חנ״י: ״שלמה ברימן הינו מנכ״ל מוערך, המהווה מודל לניהול מקצועי וערכי במשק הישראלי. במשך כל שנות עבודתו בחברה ובמיוחד כמנכ״ל הפגין ידע מקצועי בתחום הספנות והנמלים, צבר ניסיון ניהולי ומוניטין רב והוביל את החברה להישגים מרשימים ביותר. חברת נמלי ישראל נמצאת בפני אתגר משמעותי ביישום הרפורמה בנמלי הים, ניהול תחום התעבורה הימית בנמלים המסחריים חיזוק חנ״י כ-Land Lord לטובת המשק הישראלי והציבור כולו ומיצוב החברה כגורם משמעותי בהקמת תשתיות בארץ״.