ועידת PORT2PORT: ענף הספנות הישראלי עומד בפני מהפכה

ועידת PORT2PORT V 2021 תארח השנה לפאנלים מסקרנים במיוחד את שיקו ז׳אנה, מנכ״ל חברת נמל אשדוד, מנדי זלצמן, מנכ״ל חברת נמל חיפה, אורנה הוזמן בכור, יו״ר חברת נמל אשדוד, אשל ארמוני, יו״ר חברת נמל חיפה, ויורם זבה, נשיא לשכת הספנות הישראלית


13:41 ,14.01.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

ענף ההובלה הימית בישראל מעולם לא היה מרתק יותר – עם הפרטתה הקרבה של חברת נמל חיפה, הנמלים החדשים הפרטיים - נמלי המפרץ והדרום – שעומדים להיכנס לפעילות תפעולית בקרוב והפעילות המוגברת של מספנות ישראל והשת״פ שהיא משיקה עם DP World הופכים את ענף הספנות הישראלי לשוקק פעילות במיוחד ועל סיפה של מהפכה.

 

ועידת PORT2PORT V 2021 תארח השנה לפאנלים מסקרנים במיוחד את שיקו ז׳אנה, מנכ״ל חברת נמל אשדוד, מנדי זלצמן, מנכ״ל חברת נמל חיפה, ואוריאל סיטרואן, מנהל מחלקת שווקים ברשות התחרות לדיון מעניין במיוחד על התחרות שכבר קיימת – או לא קיימת בין הנמלים הוותיקים, על הצורך ברציפים נוספים וכוח אדם נוסף וכמובן על התחרות הקרבה מול ״טורפי העל״ שהתיישבו בדיוק ממול. העיתונאי גיא זהר לא נותן הנחות לאיש ושואל את כל השאלות הקשות.

 

פאנל יושבי ראש הנמלים בהנחייתו של גיא זהר כולל השנה את גב׳ אורנה הוזמן בכור, יו״ר חברת נמל אשדוד, אשר כהונתה הוארכה לאחרונה בשנתיים נוספות, ואת מר אשל ארמוני, שפועל ללא לאות לטובת הפרטתה של חברת נמל חיפה. השניים יספרו על חדשנות טכנולוגית בנמלים, תכניות לעתיד ויעסקו בשאלה – האם הנמלים הוותיקים ישרדו מול התחרות שתתחיל בקרוב?

 

ד״ יורם זבה, נשיא לשכת הספנות הישראלית, ישוחח עם גיא זהר על מצב הספנות בישראל ובעולם תחת משבר הקורונה ויגיד את כל מה שהוא חושב על הנמלים בישראל ועל דרך התנהלותם.

 

תכני הועידה:

הועידה המקצועית כוללת שעות שידור רבות, עם מגוון רחב של פאנלים ונושאים, בהנחיית העיתונאי גיא זהר. התכנים ישודרו לאורך 5 ימי הועידה, בין השעות 09:00-16:00. 

לרשימת הפאנלים ולתאריכי השידור - לחצ/י כאן

 

הרשמה לועידה ולתערוכה:

הכניסה לתערוכה הוירטואלית ולצפיה בהרצאות, אינה כרוכה בתשלום, אך מחייבת רישום.

להרשמה לחצ/י כאן.