ועדי הנמלים הולכים אחרי עיני: הממשלה מסיתה

ראשי הוועדים של נמלי חיפה ואשדוד נפגשו עם יו"ר ההסתדרות, הודיעו שהם בוטחים בעופר עיני ושלא רק טובתם האישית עומדת לנגד עיניהם


00:00 ,09.07.2013 מאת: מערכת פורט2פורט

אחרי הרעש התקשורתי שעשו אתמול (ב') עובדי הנמלים, ויתרו ראשיהם, בתום פגישה שנערכה היום עם יו"ר ההסתדרות, על הרוח הלוחמנית.

אתמול אחר הצהרים נערך בנמל חיפה מפגש מוקדם של ראש הוועדים של שני הנמלים. המפגש הסתיים בהחלטה להציב בפני עופר עיני שורה של הצעות להקצנת המאבק נגד החלטת הממשלה על הקמת רציף פרטי חדש בכל נמל.

הפגישה עם עיני נקבעה לשעה 11 בבוקר בבית ההסתדרות בתל אביב. בהגיע נציגי הוועדים לבניין, הם נדהמו לראות ששומרים הוצבו בקומת הכניסה ובקומת משרדי היו"ר.

לאחר מכן נכנסו עיני, ביחד עם יו"ר ועד עובדי נמל חיפה מאיר תורג'מן ויו"ר ועד עובדי נמל אשדוד אבינעם שושן, לפגישה משולשת, שארכה מספר שעות, כששאר נציגי הוועדים חיכו להם בחדר הישיבות.

בסיום הפגישה הוציאו הוועדים הודעה משותפת, בזו הלשון: "למרות ההסתה של ממשלת ישראל נגד עובדי הנמלים והתסיסה שנגרמה בקרב העובדים, סומכים ובטוחים עובדי הנמלים בעופר עיני ובדרך שהוא מוביל. אזרחי ישראל עוד ייווכחו לדעת שעובדי הנמלים הם לא 'עוכרי המדינה', אלא אזרחים אחראיים ורציניים שלא רק טובתם האישית עומדת לנגד עיניהם".