המובילים באולטימטום לנמל אשדוד: אם לא יחול שינוי במצב החל ממחר נחרים הנמל

גבי בן הרוש: העיצומים המתקיימים בנמל אשדוד פוגעים בחברות ההובלה וגורמים להם הפסדים כספיים, במיוחד במטענים הנמסרים במסירה ישירה. שוקי סגיס: נשקול את כל האפשרויות העומדות בפנינו


00:00 ,31.08.2010 מאת: מערכת פורט2פורט

גבי בן הרוש: העיצומים המתקיימים בנמל אשדוד פוגעים בחברות ההובלה וגורמים להם הפסדים כספיים, במיוחד במטענים הנמסרים במסירה ישירה. שוקי סגיס: נשקול את כל האפשרויות העומדות בפנינו
 
מועצת המובילים והמסיעים החליטה היום בישיבת חירום בנושא העיצומים בנמלים לנקוט בכל האמצעים הנדרשים על מנת למנוע נזקים כבדים מחברות ההובלה. בין האמצעים עליהם הוחלט בישיבת החירום - הכרזת שביתת מגן ואי פקידת נמל אשדוד עד שהעבודה בו תחזור לקצב תקין. ההחלטה שנתקבלה כוללת אולטימטום לחברת נמל אשדוד לפיה אם בתוך 24  שעות לא יחול שינוי במצב לא תתבצע כניסה של משאיות לנמל אשדוד.
 
גבי בן הרוש, יו"ר מועצת המובילים והמסיעים והתאחדות בעלי מפעלי הובלה, ציין כי העיצומים המתקיימים בנמל אשדוד פוגעים בחברות ההובלה וגורמים להם הפסדים כספיים. בן הרוש הדגיש כי ההפסדים ניכרים במיוחד בתחום המטען הכללי – צובר וגרעינים שכן מדובר במסירה ישירה. בן הרוש אמר כי הגיע הזמן לפעול במלוא חומרת הדין נגד ההפקרות השוררת בנמל זה. 
 
ממועצת המובילים והמסיעים נמסר כי בימים כתיקונם פוקדים את נמל אשדוד כ-4,000 משאיות ביום. עוד נמסר כי ההוצאה היומית על הפעלת משאית כבדה מסתכמת בכ-2,000 שקל ביום כך שמדובר בהפסדים עבור חברות ההובלה לנוכח העובדה שהמשאיות  עובדות 'על ריק' ואינן מייצרות תפוקה.
 
מנכ"ל חברת הנמל, שוקי סגיס, מסר בתגובה כי "הנהלת חברת נמל אשדוד תשקול את כל האפשרויות העומדות בפניה, לרבות פנייה לבית הדין לעבודה".