אתת בנמל אשדוד קיבל מגן ציון לשבח במבצע "העובד המצטיין"

במסגרת מבצע "העובד המצטיין" על שם נח מוזס, המתקיים זו השנה ה-36 ומחלק פרסים בשווי של כ-500 אלף שקלים, הוענק לאתת הנמל, חגי בן ישי, אות מגן ציון לשבח מידי שר הפנים, אלי ישי


00:00 ,21.03.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

חגי בן ישי, אתת בחברת נמל אשדוד, זכה בשבוע שעבר לכבוד רב, כאשר קיבל מסגן ראש הממשלה ושר הפנים, אלי ישי, את אות מגן הציון לשבח לשנת 2009, במסגרת טקס חגיגי באוניברסיטת תל אביב. מגן הציון לשבח הוענק לבן ישי במסגרת מבצע "העובד המצטיין" על שם נוח מוזס, בחסות ידיעות אחרונות, שהתקיים זו השנה ה-36.

מנמל אשדוד נמסר כי, כמדי שנה, גם השנה חולקו פרסים כספיים לזוכים, בשווי כולל של כ-500 אלף שקלים. מבצע "העובד המצטיין" נמצא בפיקוח וייעוץ מקצועי של ועדת שיפוט עליונה המורכבת מנציגי התאחדות התעשיינים, ההסתדרות החדשה, נציבות שירות המדינה, משרד התעשייה והמסחר, נציגי הציבור וידיעות אחרונות.

ניצב (בדימ') יעקב רז, יו"ר דירקטוריון חברת נמל אשדוד, ציין כי "זכייתו של חגי בן ישי במגן ציון לשבח היא אינדיקציה נוספת למסירותם הייחודית של עובדי חברת נמל אשדוד לעבודתם. עובדי חברת הנמל מחויבים לעבודתם, ובזכות המאמצים הכבירים שהם משקיעים בעבודתם, מצליחה חברת הנמל לחזק את מעמדה כחברת הנמל המובילה בישראל, ולהגיע להישגים ברורים".

שוקי סגיס, מנכ"ל חברת נמל אשדוד, הוסיף כי "הנהלת חברת הנמל מעריכה מאוד את פועלו של חגי בן ישי ומודה לוועדת השיפוט של מבצע העובד המצטיין על בחירתה. חברת נמל אשדוד תמשיך לעודד עובדים מצטיינים מכל הדרגים להמשיך בפעילותם המבורכת לחיזוק החברה מקצועית ותדמיתית".